גראסהופרס דורשת עבור דאבור 6.5 מיליון יורו

דאבור. גם לברצלונה הוא הוזכר כמועמד
דאבור. גם לברצלונה הוא הוזכר כמועמד | צילום: אינסטגרם

השווייצרים מקשים על עזיבתו. סוכנו: "רוצים אותו בגרמניה, איטליה ורוסיה"

(גודל טקסט)

הסאגה מסתבכת: האם מואנס דאבור ישאר בגראסהופרס עד תום העונה? למרות חיזורים מגרמניה, רוסיה, צרפת ואיטליה, החלוץ הישראלי, שמככב על המגרש מתחילה העונה, עשוי לשחק עד תום העונה בשווייץ, זאת בשל דרישתם הגבוה של החרגולים שמבקשים עבורו כ-6.5 מיליון יורו.

בתוך המועדון השווייצרי ישנם חילוקי דעות לגבי המשך דרכו של השחקן במועדון. מנואל הובר המנהל המקצועי מעוניין להכות בברזל בעודו חם: "אנחנו נמכור את מואנס דאבור כבר בינואר, לא נצליח להחזיק אותו עד סוף העונה, רוב הסיכויים שהוא יעזוב אותנו בחורף". מנגד, פייר לואיג'י תמי מאמן הקבוצה רוצה לשמור על המקום השני בטבלה, והוא יודע שבלי דאבור יהיה לו מאוד קשה לעשות זאת: "אנחנו לא נמכור אף שחקן בינואר, אנחנו רוצים לסיים את העונה עם השחקנים שיש לנו כעת".

סוכנו של החלוץ אבי נמני חשף ביציע העיתונות: "יש למואנס הצעות מאיטליה, גרמניה, רוסיה וצרפת. הוא רוצה להתקדם, אבל יש בעיה עם גראסהופרס, היא מערימה קשיים ודורשת עבורו 6.5 מיליון יורו לעונה". הסוכן מסר לספורט1: "אני מאוד מקווה שדאבור יימכר כבר בחודש בינואר".

הליגה השווייצרית קטנה עליו? (אינסטגרם)

על פי הדיווחים בתקשורת השווייצרית, חלוץ נבחרת ישראל מחזיק בצעות מבורדו הצרפתית, פאלרמו האיטלקית והמבורג ומנשנגלדבאך הגרמניות. דאבור סיפר לספורט1: "כל שחקן רוצה להתקדם לליגה בכירה יותר וכמובן שגם לקבוצה גדולה יותר. אני מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר".

כידוע, מואנס דאבור הוא מלך הבישולים של הליגה השווייצרית עם 11 מסירות שהובילו לשער. בנוסף, החלוץ כבש 11 שערים, והוא שני רק למארק יאנקו מבאזל בטבלת המבקיעים של הליגה. בעקבות המספרים המדהימים, הליגיונר זכה בתואר החלוץ המצטיין של הליגה לשנת 2015. אם לא די בשנה המופלאה שעוברת על החלוץ, לאחרונה הוא אף הוזכר בתקשורת הספרדית כמועמד להצטרף לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי