אנגליה מתמוגגת: "לאמלה הוא המלך של אירופה"

מתאקלם. לאמלה
מתאקלם. לאמלה | צילום: Gettyimages

שלושער לארגנטיני ב-1:4 על מונאקו. פוצ'טינו: "שעריו מדברים בעד עצמם"

(גודל טקסט)

אריק לאמלה הרשים אתמול עם השלושער הראשון בקריירה בטוטנהאם, שהביסה 1:4 את מונאקו וסיימה ראשונה את הבית שלה בליגה האירופית. העיתון "דיילי מייל" העניק לו את הכותרת "המלך של אירופה" וציון גבוה במיוחד של 8.5.

 

התרנגולים, שלא הפסידו בליגה מאז המחזור הראשון, עלו בהרכב חסר עם הרבה צעירים ועדיין סיפקו הצגה כאשר לאמלה הרשים במיוחד. זו העונה השלישית שלו בקבוצה אחרי שבראשונה היה פצוע ומיעט לשחק, בין היתר בשל קשיי התאקלמות.

 

 

מספר קבוצות איטלקיות ניסו להשיבו לארץ המגף, בה כבר שיחק וכזכור נרכש על ידי טוטנהאם מרומא תמורת 26 מיליון ליש"ט בקיץ 2013, אבל לקבוצה הלונדונית הייתה סבלנות ועכשיו היא משתלמת להם. "הוא נראה שחקן אחר לחלוטין מזה שהגיע מאיטליה", אמר מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו. "כשאתה כובש שלושה שערים מה עוד צריך לומר על השחקן? השערים מדברים בעד עצמם".

 

 

"זה היה מצוין עבור אריק והקבוצה" המשיך המנג'ר הארגנטיני. "הוא לא הפתיע אותי כי הוא כישרון גדול. מגיע לו להיות בכותרות, לשחקנים צעירים כמוהו תמיד קשה להתאקלם בליגה ותרבות חדשים".

 

המאמן אמר שהוא משוכנע שהוא יוכל להילחם בשתי החזיתות, בליגה ובליגה האירופית מכיוון שקבוצתו עמוסה בכישרון ובספסל עמוק. בהרכב שהביס אתמול את מונאקו נערכו לא פחות משבעה שינויים מההרכב שסיים ב-1:1 נגד ווסט ברומיץ' אלביון בליגה. "היה לנו סגל צעיר, אבל הם נתנו הצגה עם ביטחון". אחד הצעירים היה ג'ושוע אונומה, החלוץ בן ה-18, שרשם הופעה ראשונה בהרכב הפותח. השער שכבש טום קרול מושווה על ידי רבים לשערים של לא אחר מאשר ליאו מסי. טוטנהאם תארח את ניוקאסל ביום ראשון ותחפש ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו (17:50, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

עד למשחק אתמול לאמלה לא כבש במשך חמישה משחקים ולא בישל בארבעה משחקים למרות שהפגין ניצוצות של כדורגל טוב. אתמול הכל התפוצץ בוויט הארט ליין כאשר הבקיע שלושער ב-37 דקות, בין היתר בזכות ההגנה הגרועה של מונאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי