אצילי: "הקהל נפלא, הקריאות לפרדה מפריעות"

שחקני ביתר במושבה. לא לקחו קשה את ההפסד
שחקני ביתר במושבה. לא לקחו קשה את ההפסד | צילום: אלוני מור

בצל ה-2:0 בפ"ת: קפטן בית"ר מנסה להנמיך הלהבות כלפי הקשר

(גודל טקסט)

לאחר ארבעה ניצחונות רצופים נעצרה אמש (שבת) בית"ר ירושלים עם 2:0 למכבי פ"ת. החלומות להצטרפות למאבק האליפות ספגו מהלומה. בבירה בכל זאת, לא התרגשו מההפסד והתנחמו ביכולת שהיתה לפרקים טובה. לאחר המשחק הדיבורים המרכזיים היו על ההחמצות הגדולות של ניקיטה רוקביצה והעצירה המופלאה של שוער פתח תקווה, צחי גיגי לבעיטה של עומר אצילי.

 

אצילי אמר בסיום: "כולנו ידענו שמתי שהוא ההפסד יגיע ורצף הניצחונות ייעצר. האמת היא ששיחקנו טוב בשתי המחציות. הגענו להמון מצבי כיבוש שלא ניצלנו וחובה להגיד מילה טובה לשוער פתח תקווה צחי גיגי שהיה גדול".

 

 

הקפטן התייחס לגביע הטוטו בהמשך השבוע: "הפנים קדימה לקראת המשחק באמצע השבוע בגביע הטוטו נגד הפועל באר שבע והמשחק בטדי בליגה נגד קריית שמונה. אין לנו בעיה לשחק שלושה משחקים בשבוע בשל כושר משחק. אנחנו ילדים צעירים ומשחק נוסף באמצע השבוע לא יפריע לנו ללכת גבוה בליגה ובגביע הטוטו".

 

הסיפור אותו מנסים בקבוצה להוריד מסדר היום הוא מאבק בין חלק מאוהדי הקבוצה לקשר דני פרדה. מרגע כניסתו למשחק בדקה ה-70 במקומו של דן איינבינדר ספג קריאות בוז וקללות בכל נגיעה בכדור. הקפטן עומר אצילי פנה לקהל בקריאה לחדול: "בשם כל שחקני בית"ר ירושלים, שריקות הבוז והקללות לעברו של דני פרדה מפריעות לנו במשחק. יש לבית"ר ירושלים את הקהל הטוב ביותר בארץ שבא בהמוני ותומך בנו כקבוצה. אני מבקש שימשיכו לתמוך בכולם כולל בדני פרדה".

 


פרדה בפעולה. ניסיון להרגיע (אלוני מור)

 

פרדה הפך בשבועות האחרונים לפרויקט שיקום מקצועי של הבעלים אלי טביב והצוות המקצועי והוא נעזר ביועצת ספורט כדי לשנות את התנהלותו מחוץ ובתוך המסגרת הקבוצתית. בבית"ר ירושלים בטוחים כי פרדה הוא אחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הישראלי ויהפוך עוד העונה לאחד ממצטייני ליגת העל.

 

לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר הכוונה היא לשחרר מהסגל לפחות שלושה שחקנים שאינם זוכים לדקות משחק ולנסות לצרף לפחות שני שחקנים חדשים.

 

הבעלים אלי טביב אמור לטפל השבוע בפרשת הקשר הברזילאי קלאודימיר פריירה שנהג תחת השפעת אלכוהול ובתקרית הכפולה שהייתה בין תומר ירוחם לדושאן מאטוביץ'.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי