מותג המים, מי עדן, הודיע על שיתוף פעולה עם כוכב ה-NBA ונבחרת ישראל בכדורסל, שמהווה דוגמה לבריאות, נחישות, השראה והישגיות. אבדיה יהיה הפרזנטור של מי עדן, ויככב בקמפיינים של המים והסודה לשנתיים הקרובות, במהלכן ייקח חלק בפעילויות השיווקיות והחברתיות של המותג תחת האסטרטגיה "יש טעם למים".
אבדיה בעצמו אמר: "אני גאה להיות הפרזנטור של מי עדן, מותג כחול-לבן שנמצא בכל בית בישראל ומייצג ערכים שאני מחובר אליהם. שתייה של מים איכותיים זו לא רק שגרה אצלי אלא דרך חיים".
במסגרת ההתקשרות שתימשך שנתיים, יוביל אבדיה את הקמפיינים של המים והסודה של מי עדן תחת אאסטרטגיה "יש טעם למים", ויככב בפרסומות בכלל הפלטפורמות (טלוויזיה, חסויות, שילוט, דיגיטל וסושיאל), ישתלב בפעילויות שיווק ותוכן לצד העשייה החברתית של המותג.
יוני ארליך, מנכ"ל מי עדן, אמר: "מי עדן מלווה את הצרכן הישראלי מזה עשרות שנים כמותג מקומי, ישראלי, ברמה הגבוה ביותר. אנחנו גאים לצרף לשורותינו את דני אבדיה, ספורטאי שמייצג את ישראל בכבוד, ומסמל מצוינות, התמדה וערכים שאנחנו מזדהים איתם. זה צעד טבעי לבחור בפרזנטור שצמח כאן, מצליח בצורה יוצאת דופן, ומביא איתו נוכחות מעוררת השראה וחיבור אמיתי לערכים שמובילים את מי עדן".
מה דעתך על הכתבה?