אופ"א הודיעה השבוע על שיתוף פעולה חדש עם הברית ליצירתיות ובידור (ACE), כחלק מהמאבק הגלובלי בפיראטיות בתחום הספורט. מדובר בארגון הכדורגל הראשון שמצטרף לקואליציה האמריקאית, המובלת על ידי איגוד תעשיית הסרטים (MPA), הפועלת במשך עשרות שנים נגד שידורים פיראטיים, כולל סביב אירועי ספורט מרכזיים.
"צירופה של אופ"א ל-ACE מהווה אבן דרך באסטרטגיית ההגנה הגלובלית שלנו על תוכן", ציין גאי-לורן אפשטיין, מנהל השיווק הבכיר של אופ"א. "השותפות הזו מאפשרת לנו להרחיב את יכולות המעקב, להעמיק את שיתופי הפעולה עם מובילי התעשייה, ולנצל את היכולת המוכחת של ACE לפרק שירותים בלתי חוקיים".
בין החברות שכבר חתומות עם ACE ניתן למצוא את אמזון, אפל TV, נטפליקס ופאראמונט גלובל – חלקן אף מועמדות לרכישת זכויות שידור של ליגת האלופות לתקופה של ארבע שנים, החל מעונת 2027/28. המכרז שנפתח לאחרונה על ידי UC3, החברה המשותפת של אופ"א והמועדונים, כולל לראשונה תהליך הצעת מחיר סימולטני בחמשת שווקי המדיה המרכזיים באירופה.
"עם צירופה של אופ"א לקואליציה הגדולה בעולם נגד פיראטיות, אנו מחזקים את המאבק בזיהוי, הרתעה ופירוק של פיראטיות מקוונת בכל מקום", אמר צ'ארלס ריבקין, נשיא ומנכ"ל MPA ויו"ר ACE. "החברות של אופ"א מחזקת את היכולת שלנו להגן על תכני ספורט בזמן אמת, ולהרחיב את ההגנה על אוהדי הכדורגל והמשדרים ברחבי העולם".
מה דעתך על הכתבה?