מנצ'סטר יונייטד אסרה על העובדים שלה לשתף תוכן פרטי מאחורי הקלעים בעמודי המדיה החברתית האישיים שלהם. ההגבלות החדשות נכנסו לתוקף במטרה להבטיח שהעובדים יקפידו על סודיות וישמרו על הסטנדרטים המקצועיים של המועדון. ההנהלה רוצה למנוע פרסום תכנים דיגיטליים לא מאושרים, במיוחד באזורים פרטיים במסגרת הקבוצה הראשונה. כפי שפורסם ב"טלגרף", ההנהלה סבורה שיש יותר מדי קטעי וידאו ותכנים מהעובדים שמגיעים לציבור ויונייטד תספק הנחיות פנימיות חדשות בנוגע לאופן שבו ניתן לשתף תוכן עתידי בערוצי הרשתות האישיים של העובדים.
למרבית מועדוני הפרמיירליג יש מדיניות מחמירה במדיה החברתית האוסרת על שיתוף מידע רגיש וסודי. ליונייטד אין בעיה שהעובדים יפרסמו תוכן רשמי שהם עצמם יצרו בערוצי הרשתות שלהם. בעוד שחלק מהעובדים לא מרוצים מההגבלות, אחרים מבינים את כוונת המועדון לשמור על דיסקרטיות בעידן המדיה החברתית. ההנהלה שמיוצגת על ידי חברת "Ineos", האחראית על ניהול הפעולות במנצ'סטר יונייטד, לא חוסכת בהחלטות לא פופולריות מאז שהשקיע סר ג'ים רטקליף במועדון מיליארד ליש"ט בפברואר 2024. יחד עם שותפו סר דייב בריילספורד, רטקליף ביצע קיצוצים נרחבים שהובילו לפיטורים של 400 עובדים".
במהלך 18 החודשים האחרונים ביטלה מנצ'סטר יונייטד מספר הטבות לעובדים, כולל החלפת בונוס חג מולד של 100 ליש"ט בשובר של 40 ליש"ט ב-Marks & Spencer וביטול לינה חינם במלון לפני גמר הגביע. המועדון מודאג מזה שנים מזליגת מידע מחדר ההלבשה, והמהלך נועד לחזק את הסודיות בכל רמות המועדון. המאמן רובן אמורים כבר הביע חששות מהשימוש המוגזם של השחקנים במדיה החברתית והנחה אותם להתרחק מהתמודדות עם פגיעות אפשריות ברשת.
מה דעתך על הכתבה?