תחילת הסוף? סטפן קרי נפרד אחרי למעלה מעשור והסיבה לכך טרם נחשפה

לאחר 13 שנה של של שותפות, כוכב ה-NBA האגדי נפרד מהמותג אנדר ארמור בהסכמה הדדית, שומר על בעלות מלאה ב-Curry Brand ופותח דף חדש בקריירת העסקית שלו, בעוד החברה מתמודדת עם ירידות במכירות ואתגרים כלכליים

(גודל טקסט)

אנדר ארמור וסטפן קרי הודיעו על סיום שותפותם בת 13 השנים האחרונות בהסכמה הדדית. ההחלטה מגיעה בזמן שהמותג סובל מירידה במכירות ומנסה להתחדש. קרי יחזיק במלואו במותג Curry Brand ויהיה חופשי לחפש שותף קמעונאי חדש. הדגם האחרון בשיתוף החברה, Curry 13, ישווק בחודש פברואר הקרוב.

מנכ"ל אנדר ארמור, קווין פלאנק, ציין כי הפירוד מאפשר לכל צד להתמקד במה שהוא עושה הכי טוב: החברה במוצרי ביצועים חדשניים וסטפן קרי בקידום Curry Brand באופן עצמאי. קרי מסר כי מחויבותו למותג ולדור הבא נשארת איתנה והוא מצפה לצמיחה אגרסיבית בעתיד.

סטף קרי באירוע של אנדר ארמור | VCG / Contributor

הפרדת המותג היא חלק מהרחבת תוכנית ההתייעלות של אנדר ארמור, שצפויה לעלות 255 מיליון דולר, כולל סיום חוזים נוספים והוצאות פיצויים. תחום הכדורסל של החברה, הכולל את Curry Brand, צפוי להניב בין 100 ל-120 מיליון דולר בשנה הפיסקלית הנוכחית. עם זאת, הפירוד אינו צפוי להשפיע משמעותית על רווחיות החברה.

שותפותו של קרי הייתה מוקד מרכזי במותג, והפירוד הפתאומי מעלה שאלות לגבי הסיבות לכך. מאז 2013, כאשר קרי בחר באנדר ארמור על פני נייקי, החברה ניסתה למצב את עצמה כמותג פרימיום. לאחר שנים של ירידות במכירות ושינויים בהנהלה, החברה מתמודדת עם תחרות גוברת מצד מותגים חדשים כמו On ו-Hoka.

סטף קרי ונעלי אנדר ארמור | Ezra Shaw

Curry Brand, שהושק ב-2020, קיבל עצמאות מלאה ועתיד להמשיך לצמוח מחוץ למותג האם. קרי, בן 37, מתחיל להתמקד בגולף ובעסקים נוספים מחוץ לכדורסל. אנדר ארמור תמשיך לפתח מוצרי כדורסל חדשים ולמקד את עצמה בחדשנות ובביצועים לכל הספורטאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי