רשמית: קבוצות הפרמיירליג חוזרות לאימונים לקראת חידוש העונה

הארי קיין
הארי קיין | Adam Davy - PA Images / Contributor

בשיחת וידאו שארכה מעל שעתיים, החליטו 20 ראשי המועדונים באנגליה להתחיל את השלב הראשון של "תוכנית החזרה". מסתמן: הליגה תתחדש ב-19.6.2020

(גודל טקסט)

אמנם ההצבעה היום הייתה אמורה לבשר על שובה של עונת 2019/20 בפרמיירליג וזו נדחתה ככל הנראה בשבוע, אבל בכל זאת יצאה בשורה מפגישת 20 בעלי המועדונים בפרמיירליג: החל ממחר (שלישי) כל הקבוצות ישובו לאימונים בהתאם להגבלות, במטרה לחדש את הליגה ככל הנראה בעוד חודש, ב-19.6.

בעקבות התנגדות רבים מהשחקנים ולחץ המאמנים על כך ששלושה שבועות של אימונים תחת מגבלות לא יספיקו כדי להכין את הקבוצות לתשעת המחזורים האחרונים של העונה – בסל הכל 92 משחקים כולל שניים חסרים – הצביעו פה אחד כל ראשי המועדונים על תחילתו של "השלב הראשון בתוכנית החזרה", משמע אימונים כלליים החל ממחר.

עד היום ערכו מספר קבוצות אימונים אישיים לשחקניהן, אולם לא ניתן היה לערוך אימונים קבוצתיים. החל ממחר יהיה ניתן לקיים אימונים בקבוצות של עד חמישה שחקנים על כל מגרש, בנוסף לאימונים האישיים כמובן. שיחת הווידאו שנערכה היום נמשכה מעל שעתיים ולכל המאוחר בשבוע הבא ראשי המועדונים ישוחחו פעם נוספת ואז גם תתקבל ההחלטה הרשמית לחדש את העונה, בהנחה שהכל יעבור כשורה בשבוע הקרוב.

כאמור לעיל, מעבר לחשש של המאמנים שחזרת הליגה תוך שלושה שבועות עלולה לסכן את בריאות השחקנים, גם השחקנים עצמם חוששים לשוב למגרש בזמן שנגיף הקורונה עוד מתפשט ברחבי הממלכה. בבריטניה ישנם מעל 240 אלף אנשים שנדבקו בקורונה וגם במהלך השבוע האחרון נרשמו אלפי חולים חדשים בכל יום. לכן, בשלב זה הצביעו ראשי המועדונים על חזרה לאימונים תחת הגבלות רבות, בכוונה לאפשר לקבוצות להתרגל למצב ולאפשר להם ככל הנראה חודש שלם של הכנה לחזרת הליגה.

בימים האחרונים כבר החלו בדיקות קורונה לכל השחקנים ואנשי הצוותים בליגה ואלו צפויות להסתיים עוד היום, במטרה שכבר מחר בבוקר יוכלו כל השחקנים להתאמן, בתקווה שאף אחד מהם לא נושא את הנגיף. עוד עלה במהלך הפגישה נושא המגרשים הביתיים בתשעת המחזורים הבאים והכוונה היא שכל קבוצה תארח בביתה ללא קהל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי