באנגליה סימנו: שישה מחליפים פוטנציאליים להארי קיין

דריס מרטנס
דריס מרטנס | ALBERTO PIZZOLI/AFP/Getty Images

אתר "פוטבול לונדון" ערך רשימה של מועמדים לטוטנהאם, כגיבוי לחלוץ או במקומו, למקרה שיעזוב. האיטלקי שמרגיז את היריבים, הכוכב העולה בבונדסליגה, זה שמתאים למוריניו ו"המציאה" - הספרס יקשיבו להמלצות?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

המטרה העיקרית של טוטנהאם בחלון ההעברות, אם וכאשר היא תהיה פעילה בו, היא למצוא חלוץ חלוץ המרכזי – אחד כזה שיכול לשמש גיבוי להארי קיין ולשחק לצידו, אך גם לתפוס את מקומו למקרה שהסקורר יחליט לעזוב את התרנגולים בקיץ הקרוב או לחילופין ייפצע לטווח ארוך כפי שקרה בעונה הנוכחית. באתר "פוטבול לונדון" סימנו היום (שני) שישה מועמדים פוטנציאליים שיכולים לענות על הצורך.

השם הראשון שהוזכר הוא זה של ווילפריד זאהא, בזכות ההיכרות שלו עם הפרמיירליג, היכולת לשחק הן במרכז וההתאמה לסגנון ההתקפות המתפרצות של מוריניו. אם טוטנהאם תחליט לבצע השקעה גדולה לעתיד, באנגליה ממליצים לה על פדריקו קייזה, חלוץ פיורנטינה בן ה-22: "הוא חזק ועוצמתי, לא בנוי כמו שחקן כנף טיפוסי, אבל אוהב לרוץ עם הכדור ברגליים ולשחרר בעיטות במהירות. הוא מרגיז את ההגנות היריבות ואת השופטים באופן קבוע", נכתב על האיטלקי.

חלוץ נוסף ברשימה הוא רודריגו מורנו מוולנסיה, שעל פי הלונדונים מתאים לפרופיל שטוטנהאם מחפשת למרות חוסר העקביות שלו והנטייה לפציעות בשתי העונות האחרונות. מאידך, המכשול עלול להגיע בדמות דרישה למחיר גבוה מצד העטלפים, כשגם הגיל (29) לא אידיאלי מבחינת הספרס.

מרגיז את היריבים והשופטים. קייזה (Marco Luzzani/Getty Images)
מרגיז את היריבים והשופטים. קייזה (Marco Luzzani/Getty Images)

אחד הכוכבים העולים בבונדסליגה העונה הוא חלוצה של מנשנגלדבאך אלאסן פלאה, שצוין גם הוא כמחליף פוטנציאלי לקיין. הצרפתי זכה למחמאות על הוורסטיליות והמהירות שלו ובהיותו בן 27, נכתב עליו כי "אם הוא רוצה לקנות לעצמו מקום בנבחרת צרפת, הגיע הזמן שישתדרג לקבוצה שמסוגלת לזכות בתארים".

שחקן שסומן כמבוקש במספר קבוצות הוא ממפיס דפאי, שנכלל גם ברשימה זו בזכות ההצלחה שלו בליון. באנגליה הדגישו כי מדובר בהזדמנות פז עבור טוטנהאם, שכן ההולנדי יסיים את חוזהו בקבוצה הצרפתית בשנה הבאה ומחירו עשוי לרדת בשל כך. "הוא חכם, נייד ומסוכן", נכתב עליו מבחינה מקצועית, "השאלה הגדולה היא כיצד התאושש מפציעת ברך קשה ממנה סבל העונה".

דפאי. הזדמנות פז לטוטנהאם (PHILIPPE DESMAZES/AFP/Getty Images)
דפאי. הזדמנות פז לטוטנהאם (PHILIPPE DESMAZES/AFP/Getty Images)

השם האחרון ברשימה הוא כנראה המעניין והמוכח ביותר – דריס מרטנס, שעשוי להוות "מציאה" עבור התרנגולים. הבלגי צפוי לעזוב את נאפולי בקיץ הקרוב לאור הסכסוך שלו עם הנשיא אאורליו דה לאורנטיס ולמעשה מסיים את חוזהו, כך שטוטנהאם לא תצטרך לשלם דמי העברה. "אמנם בגיל 33 השיא כנראה מאחוריו, אבל הסיכוי שזו תהיה 'נפילה' הוא קטן ומרטנס מציע ניידות מצוינת, חוש להבקעת שערים וניסיון ברמות הגבוהות", כתבו באנגליה.

מרטנס. הספרס ילכו עליו? (Emilio Andreoli/Getty Images)
מרטנס. הספרס ילכו עליו? (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי