בוזגלו: "אשמח שיתייעצו איתנו יותר, אנחנו מסתכנים ובבידוד"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

קשר הפועל תל אביב אפשר לעוקביו באינסטגרם לשאול אותו שאלות והתייחס בין השאר לקיצוץ בשכר, לסיבה שלא חזר למכבי חיפה ולמערכת היחסים עם אביו: "לא טיפוס שמתחרט על דברים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

האימונים שוב נערכים במתכונת מלאה, קבוצות פוגשות זו את זו למשחקי הכנה ובתקווה שעוד שבועיים כבר נהיה אחרי פתיחת משחקי הפלייאוף בליגת העל, אבל הכדורגלנים נמצאים בבידוד, בזמן ש"השגרה כמעט חזרה לישראל" כפי שטען בביקורת שהעביר אנריק סבוריט, ולכן מבלים לא מעט זמן ברשתות החברתיות.

מי שנחשב לכוכב רשתות חברתיות עוד לפני "עידן הקורונה" ובוודאי יהיה כזה גם אחריו הוא מאור בוזגלו, קשר הפועל תל אביב שאחריו עוקבים למעלה מ-280 אלף אנשים. אמש (שבת) הוא אפשר למאות האלפים לשאול אותו שאלות והוא בחר מתוכן 10, ייאמר לזכותו שלא רק כאלו שקל לענות עליהן.

תחילה התייחס הקשר למערכת היחסים עם אביו, יעקב בוזגלו שגם משמש כסוכנו ובסדרה "הבוזגלוס" נראה שאולטימטום שלו הוביל לכך שמאור חתם בהפועל ת"א ולא במכבי חיפה: "אין כאן עניין של נמאס או לא, יכול להיות שזו הברכה והקללה של משפחת בוזגלו, הכל בעיני המתבונן. אבא שלי גידל וטיפל אותי והוא אבא שלי. תחשבו רגע על אבא שלכם – לא הייתם רוצים שמישהו ידבר עליו רע, נכון? רק שיהיה בריא".

עוד אמר על אותו אולטימטום בסדרה: "בטלוויזיה אין הערכה של זמן ודברים שקרו מבעוד מועד נראים בסדרה כאילו קרו דקה אחרי. כשהייתי במשא ומתן עם מכבי חיפה, הפועל ל אביב לא הייתה בתמונה, אפילו לא בשיחות סגורות. רק אחרי שהמו"מ עם מכבי חיפה לא צלח, נכנסה הפועל לשיחות והשאר היסטוריה. אני לא טיפוס שמתחרט על דברים".


יעקב בוזגלו. "יכול להיות שזו ברכה והקללה של המשפחה" (אריאל שלום)

הביקורות על כך שהוא משקיע יותר מדי באינסטגרם: "לאנשים קל לדבר. אני מציע להסתכל מה קורה בעולם. לדוגמה: לברון ג'יימס מחזיק ב-12 אנשי דיגיטל, מסי ורונאלדו וספורטאים אחרים בונים לעצמם תשתית דיגיטלית שמביאה פרסומות, קמפיינים, זאת פלטפורמה אדירה להעברת מסרים, לשתף דברים, לחזק אנשים וגם כדי לייצר עניין סביב הכדורגל. אני לא הראשון וג0ם לא אהיה האחרון. שוב, כדורגל זה שואו – אבל כדורגל זה אצלי בראש ובראשונה!".

המעברים הרבים בין קבוצות ליגת העל: "לפעמים הדברים נראים קבועים ואז מלמעלה משהו בא ומשנה לך הכל. אני יודע שלפעמים עדיף להיות מזוהה עם מועדון אחד, אבל בכדורגל המודרני זה משהו נדיר. אני טוטאלי למקום שאני נמצא בו והמשחק עצמו זה הבית שלי. אני שמח שיצא לי לשחק במועדונים גדולים עם אנשים ושחקנים טובים".

על הקיצוץ בשכר בעקבות הקורונה: "לא נכון לפתוח את זה ברשת, אבל קיצצנו לא מעט, כמו שאומרים כולם נכנסו מתחת לאלונקה כדי לשרוד את המצב. אני מניח שדברים ישתנו ואני מקווה שלטובה. בסופו של דבר, שחקנים זה שואו והלב של המשחק".


דברים ישתנו לטובה? בוזגלו באימון (דוברות הפועל תל אביב)

כמה חשוב שהכדורגל חזר: "זה היה מתבקש, אחרת זה היה מוביל לקריסה כלכלית. לצערי לא כל כך שואלים אותנו השחקנים, הייתי שמח אם היו מתייעצים איתנו יותר כי בסופו של דבר אנחנו אלו שלוקחים את הסיכון, אנחנו בבידוד ונדמה כי הרוב מסביב פוליטי ולא נטו כדורגל. בלי קשר, אני מתרגש לחזור ולעשות את מה שאני אוהב ויודע. כמובן שבלי קהל זה בחיים לא יהיה אותו משחק".

על הסדרה הבוזגלוס, שהשבוע תגיע לסיומה העונה הרביעית: "שום סצנה לא מבויימת. אמנם אומרים לנו ללכת לפה, לבוא לשם, טיולים וכאלה, אבל אלה אנחנו מול המצלמה, הכל אמיתי נטו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי