"מייקל ג'ורדן מנע מהוראס גרנט לאכול אחרי משחקים רעים"

הוראס גרנט, מייקל ג'ורדן
הוראס גרנט, מייקל ג'ורדן | Nathaniel S. Butler / Contributor

על פי העיתונאי סם סמית', שכתב בשנות ה-90 ספר על ג'ורדן, "הוד אוויריותו" נהג להעניש את חברו לקבוצה לאחר הופעות פחות טובות שלו: "הוא אמר שלא מגיע לו"

(גודל טקסט)

ההתלהבות סביב "הריקוד האחרון", סדרת הדוקו על מייקל ג'ורדן, נמשכת. לצד שלל רגעים גדולים של "הוד אוויריותו", שמסבירים בצורה מושלמת מדוע הוא גדול שחקני הכדורסל בכל הזמנים, ישנן לא מעט ביקורות על תחרותיות מוגזמת מצידו של MJ. באתר האמריקראי 'TMZ' דווח כי ג'ורדן היה כל כך קשוח עם חבריו לקבוצה ודרש מהם כל כך הרבה, שהוא לא הרשה להוראס גרנט לאכול לאחר משחקים בהם הוא לא היה מספיק טוב.

מי שחשף את הפרשה הוא העיתונאי סם סמית', שגילה כי מספר שחקני שיקגו פנו אליו לאורך השנים ואמרו שג'ורדן הורה לדיילות לדלג על גרנט כשהן מחלקות אוכל לשחקני הקבוצה. "שחקנים שונים היו מגיעים אלי ואומרים 'אתה יודע מה מייקל עשה? 'הוא לא נתן להוראס לקבל ארוחה במטוס כי הוא שיחק רע. הוא אמר לדיילת שלא מגיע לו לאכול היום'".

ג'ורדן וגרנט שיחקו ביחד במשך שש שנים וזכו בתארים, כך שלא ברור באיזו תדירות MJ התנכל לחברו בצורה כזו, אולם ידוע שמערכת היחסים שלהם הייתה רחוקה מלהיות מושלמת. במהלך הסדרה האשים ג'ורדן את גרנט שהדליף סיפורים מחדר ההלבשה לאותו סם סמית', שכאמור כתב בזמנו ספר שפגע קשות במוניטין של מייקל. מנגד, גרנט טען להגנתו כי לא גילה דבר.

גרנט עצמו סיפר לאחרונה: "האימונים שלנו היו חייתיים. פיל ג'קסון, בשביל להביא אותנו לקצה, היה שם את ג'ורדן בחמישיית המחליפים ואותי ואת סקוטי פיפן בחמישייה הראשונה. מבחינת מייקל זה לא התקבל על הדעת. היו ריבים, מכות, הכל. לפחות לא הסתובבו שם עיתונאים כפי שקורה כיום. פעם וויל פרדו ביצע חסימה לא חוקית על ג'ורדן ומייקל אמר לו שלא יעשה זאת שוב. אבל פיל התעקש שנחזור על המהלך, אז מייקל התנפל על וויל ו'בום'. רצנו לתפוס את וויל כדי שלא יפגע בו ויום לאחר מכן, במטוס, העין שלו הייתה סגולה לגמרי".

הסנטר וויל פרדו, ששיתף פעולה עם "הוד אוויריותו" בשיקגו בולס במשך שבע שנים, טען שג'ורדן הכה אותו באימונים ולא רק אותו: "ככה היו האימונים התחרותיים שלנו. זה לא היה המאבק היחיד, אלא אחד מיני רבים. אבל בגלל שג'ורדן היה מעורב, והעניין דלף – זה הפך לנושא תקשורתי חם מה שגרם לבעיה גדולה".


תחרותי יתר על המידה? מייקל ג'ורדן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי