אקס מילאן נזכר בקטטה: "גאטוסו חטף אגרוף בפנים"

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Emilio Andreoli/Getty Images

שחקן העבר מאסימו אודו נזכר בעימות בין איברהימוביץ' לאונייוו באימון, שבו הקשר ספג מהלומה בזמן שניסה להפריד, והוסיף: "יום אחד הוא תקע לי מזלג ברגל"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

ג'נארו גאטוסו היה ידוע כאחד השחקנים בעלי המזג החם ביותר בעולם הכדורגל. על כר הדשא הוא דחף, צרח ושרט בשביל להשיג ניצחונות, אך הייתה גם פעם אחת שבה ניסה להשכין שלום בזמן ששניים משחקני מילאן התקוטטו באימון, וזה לא נגמר טוב. מאסימו אודו, המגן ששיתף פעולה עם גאטוסו במדי הרוסונרי, סיפר על אותו מקרה בראיון ל"סקיי איטליה".

אי שם בנובמבר 2010, זלאטן איברהימוביץ' והבלם אוגוצ'י אונייוו התעמתו באימון בעקבות תיקול חריף של השבדי על חברו לקבוצה האמריקאי, שמתנשא לגובה 1.93 מ' – כך שהוא בהחלט יכול לעמוד מול החלוץ בעל המימדים המאיימים. גאטוסו, שנמוך מהשניים ביותר מ-15 ס"מ, ניסה להפריד אך במקום זאת נקלע לאלימות. "זה הגיע למכות, לא משהו מוגזם. גאטוסו ניסה להרחיק ביניהם וחטף אגרוף חזק מאוד בפנים", נזכר אודו.

לפי המגן האיטלקי, אותו מקרה היה רק דוגמא לרגעים הסוערים שהתרחשו לעיתים קרובות במחנה של מילאן באותה תקופה, אשר גאטוסו לרוב היה מעורב בהם. "עכשיו אני צוחק, אבל קודם בכיתי כי יום אחד הוא תקע לי מזלג ברגל. הוא תמיד צחק והתבדח, חוץ מלפני המשחקים".

גאטוסו. חם מזג (Valerio Pennicino/Getty Images)
גאטוסו. חם מזג (Valerio Pennicino/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי