אריאן רובן קיבל הצעה לחזור מפרישה: "הוא שמח מאוד מהפנייה"

אריאן רובן
אריאן רובן | AFP

לפי סגן נשיא בוטאפוגו הברזילאית, נוצר קשר עם ההולנדי בן ה-36, שלפני כשנה תלה את הנעליים, בניסיון להעבירו לריו דה ז'ניירו: "הוא יוכל להרוויח פי ארבעה בכל מקום אחר, אבל הוא מכיר אותנו"

(גודל טקסט)

כשבוע לאחר שאריאן רובן התראיין והודה שישמח לחזור מפרישה ולשחק עוד קצת כדורגל, הבוקר (רביעי) מתברר כי לפחות הצעה אחת כבר הוגשה בפניו. בוטאפוגו, מועדון הפאר מריו דה ז'ניירו, מנסה לשכנע את ההולנדי בן ה-36 להצטרף לשורותיו, קרוב לשנה לאחר שתלה את הנעליים בבאיירן מינכן.

מי שאישר את ההצעה שהוגשה לרובן מבוטאפוגו הוא סגן נשיא המועדון, ריקרדו רוטנברג שעשה זאת במהלך ראיון ב"יוטיוב": "תמיד יש סיכון כשמנסים לצרף שחקן שלא היה פעיל במשך תקופה כל כך ארוכה, אבל אני בקשר עם אריאן ועם סוכנו ויכול לספר שהוא מאוד שמח מההצעה שהגישה בוטאפוגו".

לפי רוטנברג, במועדון לא משלים את עצמם לגבי הסיכוי שרובן אכן יעבור לברזיל ומבינים שזו הולכת להיות משימה מאוד לא פשוטה: "יהיה קשה לשכנע אותו, זה ברור לנו, הוא לא שיחק במשך כל כך הרבה זמן ויוכל להרוויח פי ארבעה כמעט בכל מקום אחר, אבל הוא מכיר את בוטאפוגו".

עוד לפי הראיון, גם אם הניסיון להנחית את רובן בריו לא יצלח, בקבוצה ינסו לצרף כוכב אירופי אחר ובין השאר עלו שמותיהם של ריקרדו קווארסמה, האחים פאביו ורפאל שזכורים מימיהם במנצ'סטר יונייטד וכן סלומון קאלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי