בארקלי: "מייקל ג'ורדן היה כמו אח בשבילי, בוודאי שאני עצוב"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

שנים לאחר שמערכת היחסים הידרדרה, כוכב העבר שמשמש כפרשן נשמע פסימי לגבי האפשרות שהשניים יתפייסו: "אין שום דבר שאני יכול לעשות בנוגע לזה". וגם: האמירה שהובילה לפיצוץ

(גודל טקסט)

לפני מספר שנים העביר צ'ארלס בארקלי, ששימש בזמנו בתור פרשן של רשת TNT, ביקורת על האופן בו מייקל ג'ורדן מנהל את שארלוט הורנטס, הקבוצה שבבעלותו, ובעקבות כך היחסים בין השניים הידרדרו והחברות הטובה הסתיימה.

"מייקל היה כמו אח בשבילי במשך יותר מ-20 שנה, אז בוודאי שאני עצוב. עם זאת, אין שום דבר שאני יכול לעשות בקשר לזה", כך סיפר אחד מגדולי הפורוורדים של הליגה בכל הזמנים ל-ESPN. "בעיניי מייקל הוא עדיין הכדורסלן הגדול בכל הזמנים ואני מאחל לו את הטוב ביותר, אבל בתור בעלים אמרתי שהוא נכשל והוא לקח את הביקורת בצורה אישית".

על האמירה שהובילה לניתוק הקשר: "הדבר שהכי הפריע לי בכל העניין הזה, הוא שאני לא חושב שאמרתי משהו כל כך רע. אני די בטוח שאמרתי 'עם כמה שאני אוהב את מייקל, עד שהוא לא יפסיק להעסיק את החברים הטובים שלו וימשיך לקק להם את התחת, הוא לעולם לא יצליח כמנהל. הדבר שבאמת הרגיז אותי הוא שפיל ג'קסון אמר לאחר מכן בדיוק את מה שאני אמרתי".

כידוע, בארקלי וג'ורדן נחשבו לחברים טובים במהלך השנים שלהם ב-NBA. השניים שיתפו פעולה ב'דרים טים' האגדית באולימפיאדה שנערכה ב-1992 ובמקביל נאבקו על הפרקט בקבוצות מתחרות, אך שמרו על קשר חם מחוץ למגרש הכדורסל, כאמור עד אותה 'תקרית'.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי