ונסה בראיינט מצאה מכתב מקובי: "הלוואי שהיינו כאן ביחד"

קובי בראיינט
קובי בראיינט | Elsa/Getty Images

אלמנתו של קובי בראיינט סיפרה לעוקביה על מעטפה ובה המכתב האחרון שכתב לה קובי, אותה היא מצאה ביום הולדתה: "מתגעגעת לאהבת חיי ולמאמאסיטה הקטנה שלי"

(גודל טקסט)

למעלה משלושה חודשים חלפו מאז התאונה הטרגית שגרמה למותם בטרם עת של תשעה אנשים ובהם קובי בראיינט ובתו בת ה-13 ג'יאנה, מוקדם יותר השבוע התרגש כל העולם בצפייה בבראיינט ובמערכת היחסים שלו בתחילת דרכו עם מייקל ג'ורדן, כשעלה לאוויר הפרק החמישי של הסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון", והלילה (רביעי) הייתה זו ונסה בראיינט שבישרה כי מצאה את המכתב האחרון שהשאיר לה ה"ממבה השחורה", זמן קצר לפני מותו.

באמצעות חשבון האינסטגרם, סיפרה ונסה כי מצאה מכתב סגור במעטפה: "אתמול מצאתי מעטפה שכתוב עליה 'לאהבת חיי, מהפאפי שלך'. חיכיתי לרגע שאפתח מכתב אחד נוסף ביום ההולדת שלי וזה נתן לי סיבה לחכות ליום הזה", אמרה על יום הולדתה שחל אתמול.

אלמנתו של קובי אמנם לא סיפרה מה כתב לה קובי, אבל הסכימה לספר כי "האירוניה היא שגם היה ציור שלי שהכין אמן, בו רואים מלאך מחזיק אותי. אני מתגעגעת לאהבת חיי ולמאמאסיטה הקטנה שלי. בת מזל להתעורר הבוקר לשלוש הבנות המתוקות שלי. הלוואי שכולנו היינו כאן ביחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי