שר התקשורת תקף: "לא ייתכן שיתנו ביטוי לרפש הזה". קוז'יקרו התנצל

עידו קוז'יקרו
עידו קוז'יקרו | צילום מסך

לאחר הפרומו מעורר המחלוקת של הישרדות VIP, דודי אמסלם שלח מכתב לרשות השידור: "זה אחד הביזיונות הגדולים ונאלחים שנראו על המרקע בישראל". כדורסלן העבר הגיב: "הדבר נאמר בהומור שחור"

(גודל טקסט)

הפרומו של הישרדות VIP לקראת התוכנית הערב (שלישי), בו כדורסל העבר עידו קוז'יקרו הציע לשרוף ספר התהילים על האי, עורר סערה ושר התקשורת דודי אמסלם כתב מכתב זועם ליו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, גברת יוליה שמאלוב-ברקוביץ'.

"מאז כניסתי למשרד התקשרות נתקלתי בלא מעט שידורים, ביטויים ופרסומים לא נאותים, פוגעניים ואף מרושעים – אבל לדעתי שידור הפרומו האחרון לתוכנית הישרדות ברשת 13 (שהיה אמור להיות משודר אמש, ומתוכנן לערב זה), בו מציע אחד המשתתפים לשרוף את ספר התהילים, הוא אחד הביזיונות הגדולים ונאלחים שנראו על המרקע בישראל".

"לא ייתכן שבפריים טיים של הטלוויזיה הישראלית המסחרית, בתוכנית הדגל של רשת 13, יתנו ביטוי לרפש כזה ולפגיעה כל כך בוטה וחמורה ברגשות של מיליוני יהודים מאמינים, דתיים ומסורתיים".

קוז'ירו עצמו מיהר לפרסם הודעת התנצלות באינסטגרם: "קצת הבהרות לגבי הפרומו עם הספר תהילים. הדבר נאמר בהומור שחור בסיטואציה לא קלה. אני מתנצל אם מישהי או מישהו נפגע מזה. הספר הזה קדוש לעמנו ובלי לגלות יותר מידי על הפרק, רק אומר שכמובן שאף אחד לא באמת התכוון באמת לעשות את זה. מקווה שתיהנו מהפרק הערב וגם מהמשך העונה המטורפת שתבוא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי