בייל: "יכול לעניין אותי מעבר ל-MLS. הדגל שהנפתי? צחקתי מזה"

גארת' בייל
גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

קשר ריאל מדריד הסביר את הצד שלו בפרשה שהכעיסה את אוהדי הבלאנקוס, לאחר שוויילס הבטיחה את מקומה ביורו. וגם: המספרת בגמר ליגת האלופות ומחשבות על העתיד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

גארת' בייל הפתיע בראיון שהעניק היום (שישי) בפודקסט בשם "השלושער". כוכב נבחרת וויילס וריאל מדריד סיפר על היחסים בין שחקני ריאל מדריד, אולי רמז על התוכניות שלו לעתיד וגם העניק את הזווית שלו ל"פרשת הדגל" – לאחר שהניף דגל וויילס ועליו הכיתוב "וויילס, גולף, מדריד" במהלך חגיגות נבחרת "הדרקונים" שהעפילה לאליפות אירופה, דבר שהתפרש כצעד מחאה שלו מול המועדון.

תחילה דיבר כיצד הוא שומר על כושר בתקופת הקורונה: "אני רץ הרבה בחדר הכושר, עושה את המיטב כדי לשמור על כושר ודואג להעסיק את עצמי. יש גם את הילדים שעכשיו יש לי זמן להיות איתם, כי בדרך כלל אנחנו משחקים כל כמה ימים ויש גם משחקים מחוץ לבית".

על "פרשת הדגל": "זה דגל שראיתי כמה שבועות קודם לכן, היו תמונות שלו ברשת. אמרו לי שאם אנחנו עולים ליורו, אנחנו צריכים לחגוג עם הדגל הזה, וכשעלינו כולנו חגגנו עם הדגל ואני לא התייחסתי לזה ככה. אנשים יכולים להסתכל על זה איך שהם רוצים, אני בסך הכל חגגתי את העלייה של המדינה שלי והנבחרת שלי ליורו וזה מאוד הצחיק אותי".

השער בגמר ליגת האלופות בקייב: "אני זוכר את הכדור מגיע אליי וכיצד הוא פוגש את הרשת, היה שקט באצטדיון…זה רגע מדהים, זה לא מהלך שהיה לי זמן לחשוב עליו. מרסלו ידע שאם הוא יגביה כדורים לאיזור הזה, אז אנחנו ננסה להכריע את המפגש".


בייל כובש במספרת בגמר ליגת האלופות (Gettyimages)

אם הוא ניסה ללמד שחקנים בריאל לשחק גולף: "לוקה מודריץ' הוא שחקן הגולף הכי גרוע שראיתי בחיי. הוא מכה באדמה, הוא לא פוגע בכדור בכלל. למחרת הוא גם אמר לי שכואב לו הגב".

בייל נשאל ספציפית על ליגת ה-MLS בשאלת הסיום ואמר: "אני אוהב את הליגה הזו. זו ליגה שצומחת ומשתפרת ככל שעוברות השנים – השחקנים, האצטדיונים, התנאים…שחקנים רבים עוברים לארצות הברית וזה משהו שיכול לעניין אותי, אני מאוד אוהב לבלות בלוס אנג'לס בחופשים שלי. אני משחק שם המון גולף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי