המנהל הספורטיבי של צ'לסי לניימאר: "אתה תהיה המייקל ג'ורדן שלנו"

ניימאר
ניימאר | ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images

מייקל אמנלו נפגש עם הברזילאי ואביו בשנת 2013 וסיפר להם איך מורשתו יכולה להיות דומה לזאת של הכדורסלן הגדול בכל הזמנים בשיקגו בולס. למרות זאת, השחקן לא השתכנע וחתם בברצלונה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

עוד לפני שברצלונה הצליחה לצרף את ניימאר בקיץ 2013, הכוכב הברזילאי של סנטוס היה אחד השחקנים המבוקשים בעולם לאחר שהוביל את הקבוצה הברזילאית לזכייה בגביע ובליברטאדורס עוד לפני שחגג יום הולדת 20.

אחת הקבוצות שנלחמה לצד הקבוצה מבירת קטאלוניה על ניימאר היא הייתה צ'לסי, שניסתה לצרפו בדרך יצירתית במיוחד. היום (חמישי) נחשף ב'אתלטיק' שהמנהל הספורטיבי של הבלוז באותם ימים מייקל אמנלו נפגש עם השחקן הצעיר ואביו בשנת 2013 והשתמש בדמותו של לא אחר ממייקל ג'ורדן על מנת לשכנע אותו להגיע למערב לונדון.

אמנלו אמר בנאום אמוציונלי מאוד שהוא יכול להשאיר מורשת בצ'לסי לא פחות גדולה מאשר השאיר הכדורסלן הגדול בכל הזמנים בשיגאקו בולס, בכך שיהפוך את הקבוצה האנגלית למוצלחת ולאהודה בעולם.


"ניימאר יכול להיות המייקל ג'ורדן של צ'לסי" (EFF HAYNES/AFP via Getty Images)

עם זאת מייקל אמנלו נכשל בניסיונו וניימאר בחר לעבור לברצלונה. בשורותיה שיחק ניימאר במשך ארבע עונות והיה חלק משלישיית ה-MSN האימתנית שהייתה מורכבת עם ליאו מסי ולואיס סוארס, שזכו יחד בטרבל היסטורי בעונת 2014/15 וניימאר עצמו הפך לשחקן היחיד אי פעם שכבש בעונה אחת בכל משחק בליגת האלופות החל משלב רבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי