כמחליף להולאנד: דאבור הוזכר כמועמד פוטנציאלי לדורטמונד

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

אתר "90min" העלה את שמו של החלוץ הישראלי כגיבוי אפשרי לסקורר הנורבגי: "הוא רק נכנס לשיא הקריירה שלו". גם אוליבייה ז'ירו וחוסלו ברשימה

(גודל טקסט)

רכישתו של ארלינג הולאנד על ידי בורוסיה דורטמונד הייתה ללא ספק ההעברה הבולטת של חלון ההעברות האחרון. החלוץ הנורבגי השתלב מיד בקבוצה מחבל הרוהר והרשית 12 פעמים ב-11 ההופעות הראשונות שלו בכל המסגרות, אולם למאמן לוסיאן פאברה אין אף אופציה בחלק הקדמי מלבדו. פאקו אלקאסר עזב ומרקו רויס אינו חלוץ בתפקידו הטבעי, לכן דורטמונד צפויה לחפש חלוץ נוסף לקראת העונה הבאה ובאתר "90min" הזכירו את מואנס דאבור כמועמד פוטנציאלי.

החלוץ הישראלי נכלל ברשימה שמינתה שלוש אפשרויות בלבד, כאשר חוץ ממנו הועלו גם שמותיהם של אוליבייה ז'ירו וחוסלו, ששיחק העונה באלאבס והוא יליד גרמניה. על דאבור נכתב כי על אף שחתם בהופנהיים עד 2024, הצעה מצד דורטמונד כנראה תגרום לו "לפזול החוצה".

עוד נאמר כי אקס סביליה ורד בול זלצבורג "רק נכנס לשיא הקריירה" ותג מחירו מוערך בכ-12 מיליון ליש"ט, סכום נגיש בהחלט עבור השוורצגלבן. מאז שהגיע להופנהיים בינואר האחרון, דאבור הספיק לערוך שבע הופעות בכל המסגרות ולא מצא את הרשת בבונדסליגה, אך כן כבש צמד נגד באיירן מינכן בגביע.

הולאנד. זקוק לגיבוי (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי