דני אבדיה: "אני מסתכל על וידאו שלי לפני שנתיים וצוחק"

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

באתר היורוליג פורסם ראיון עם הכוכב הצעיר, שסיפר כיצד הוא מרגיש בנוגע להתקדמות שלו. ווילבקין החמיא: "רואה בו שיפור גדול ביחס לעונה שעברה". האנטר: "אם יישאר מאוזן בראש, הוא יכול להיות שחקן גדול"

(גודל טקסט)

דני אבדיה החל את העונה כשחקן שעדיין טעון הוכחה ברמת הבוגרים, בוודאי בליגה איכותית כמו היורוליג. דווקא מכת הפציעות שפקדה את מכבי תל אביב במהלך השנה, סיפקה לכישרון הצעיר את ההזדמנות לקפוץ מדרגה – ואבדיה לקח אותה בשתי ידיים. היום (ראשון) פורסם באתר היורוליג ראיון איתו, בו סיפר אילו לקחים הפיק מהניסיון שצבר ברמות הגבוהות של אירופה.

"מה שמניע אותי זה לראות את עצמי משתפר. זה נותן לי מוטיבציה. אם אני מסתכל היום על וידאו שלי שהקלטתי לפני שנתיים, אני צוחק. אני רואה כמה התקדמתי", אמר אבדיה. "אני מתאר את עצמי כשחקן שנלחם על המגרש, שנותן 100% בכל משחק. יש לי את הביטחון, אני רק צריך להוציא אותו החוצה לפעמים. אין לי ממש ניסיון ביורוליג, אבל אני עושה כמיטב יכולתי כדי לשחק בביטחון ולעשות את הכי טוב עבור הקבוצה".

הפורוורד בן ה-19 נשאל מה השיעור שלמד ביורוליג והשיב: "למדתי שלא קל לעלות על המגרש ולשחק את המשחק שלך, כי יש המון דברים מסביב. אוהדים, לחץ שמגיע לפעמים מצד המאמן ולפעמים משחקנים אחרים. לכל שחקן יש את הזמן שלו להשתפר ואת המסלול שלו. אתה לא יודע לאן המסלול הזה יוביל אותך, מה שאתה צריך לעשות זה להישאר מפוקס, לעבוד קשה ולהיות סבלני".

סקוטי ווילבקין התייחס להתקדמות של חברו לקבוצה ואמר: "אני בהחלט רואה בו שיפור גדול ביחס לעונה שעברה וחושב שהוא ימשיך לצמוח". אות'לו האנטר הוסיף בנוגע לפוטנציאל של אבדיה: "אם הוא יישאר מאוזן בראש, הוא יכול להיות שחקן גדול. הוא עובד קשה בכל יום, מגיע ראשון לאולם ויוצא אחרון".

אבדיה חוגג אחרי שלשה נגד פנרבחצ'ה (אתר היורוליג)
אבדיה חוגג אחרי שלשה נגד פנרבחצ'ה (אתר היורוליג)

עוד באותו נושא: דני אבדיה, יורוליג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי