בדרך לאיחוד עם אירווינג? טיירון לו מועמד לאימון ברוקלין

טיירון לו
טיירון לו | קליבלנד קבאלירס, האתר הרשמי

עוזר מאמן הקליפרס, שזכה יחד עם קיירי באליפות בקליבלנד, נחשב לאופציה המובילה להחליף את קני אטקינסון על הקווים של הנטס. עוד ברשימה: ג'ייסון קיד, מארק ג'קסון וג'ף ואן גנדי

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

 האם טיירון לו בדרך לאיחוד עם קיירי אירווינג? מארק שטיין, כתב ה"ניו יורק טיימס", דיווח הערב (חמישי) כי עוזר המאמן של לוס אנג'לס קליפרס נמצא ברשימת המועמדים להחליף את קני אטקניסון על הקווים של ברקלין נטס, יחד עם מארק ג'קסון, ג'ף ואן גנדי ועוזר המאמן של ההנטס, ג'ק ווהן. לו, כזכור, זכה יחד עם אירווינג באליפות בקליבלנד ב-2016. שטיין הדגיש ברוקלין לא צפויה להגביר קצב בחיפושים לפני סיום העונה הנוכחית, בין זה יקרה בעקבות ביטול בשל מגיפת הקורונה או לאחר שהפעילות תחודש בהמשך הקיץ.

קיד נחשב למועמד עם הסיכויים הנמוכים ביותר לקבל את התפקיד, שכן הוא עזב את הנטס ב-2014 לאחר עונה אחת לטובת מילווקי באקס, החלטה שיצרה מעט "דם רע" בין הצדדים – כך נטען בארצות הברית. ג'קסון ו-ואן גנדי משמשים שניהם כפרשנים ב-ESPN ולמרות ששמם נקשר להמון משרות אימון פנויות בעבר, נראה שהם מרגישים בנוח במקומם הנוכחי. במקרה הספציפי של ואן גנדי, הוא לא אימן ב-NBA מאז 2007.

אם כן, טיירון לו מצטייר כמועמד המוביל לתפקיד, בייחוד לאור טבעת האליפות אשר ברזומה שלו והיחסים הטובים עם אירווינג. כלי תקשורת אחר בניו יורק דיווח שלשום כי לו יהיה מעוניין לאמן את ברוקלין אם המשרה אכן תוצע לו.

אירווינג. האיחוד בדרך? (Emilee Chinn/Getty Images)
אירווינג. האיחוד בדרך? (Emilee Chinn/Getty Images)

חשוב להזכיר שהפיטורים של קני אטקינסון נבעו בעיקר מכך שלא ראה עין בעין עם אירווינג, קווין דוראנט ודיאנדרה ג'ורדן, שלושת החברים הטובים והכוכבים הגדולים של ברוקלין. לכן, הנטס יהיו חייבים לבחור בקפידה את המאמן הבא ולמצוא מאמן שיקבל את האישור של הטריו הנ"ל.

עוד באותו נושא: ברוקלין נטס, טיירון לו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי