היורוליג הציגה: תכנית החזרה לפעילות ומתווה הקיצוצים בשכר

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט, מינכן

בעלי המניות קבעו בתום ישיבה: בידוד של שבועיים, מחנה אימונים והשלמת העונה בין ה-4 ל-26 ביולי, החלטה סופית תתקבל עד ה-24 במאי. בנוסף, סוכם מול ארגון השחקנים: הכדורסלנים יקבלו בין 80 ל-85 אחוז משכרם

(גודל טקסט)

בעלי המניות ביורוליג קיימו היום (חמישי) ישיבת וידאו שבסיומה הוצג המתווה להשלמת העונה. על פי התכנית, הקבוצות ישהו בבידוד החל מה-29 במאי ועד ה-11 ביוני. יום לאחר מכן יחלו במחנה אימונים שייארך שלושה שבועות, עד ה-2 ביולי ואז תתחדש הפעילות, כאשר בין ה-4 ל-26 ביולי יתקיימו 54 המשחקים שנותרו לכל קבוצה לסיום העונה הסדירה ובהמשך המפעל יוכרע בטורניר פיינל 8 בשיטת נוקאאוט, כל זה בעיר אחת שעדיין לא נקבעה.

הוצאת המתווה לפועל מותנית כמובן באפשרות להבטיח את ביטחונם ובריאותם של כל המעורבים. ראשי היורוליג קבעו כי ה-24 במאי יהיה התאריך האחרון לקבלת החלטה לגבי השלמת העונה.

בנוסף, בעלי המניות הגיעו לסיכום עם ארגון השחקנים בנוגע לחוזים: אם העונה תחזור, ההסכמים יוארכו בחודש והשחקנים יקבלו 85% מהשכר העונתי שלהם לא יאוחר מה-15 באוגוסט. במקרה שהעונה תבוטל, השחקנים יקבלו 80% משכרם.

מי שמיהר להגיב למתווה שפורסם הוא רכז מכבי תל אביב ארון ג'קסון, שצייץ: "זה אפילו לא הגיוני. אתם יודעים עד כמה זה קשה". שחקן ברצלונה, מלקולם דילייני, הצטרף וכתב: "אני עדיין לא מבין איך זה אפשרי. איך היורוליג קובעת דבר כזה אוטומטית בזמן שעדיין יש את הליגות המקומיות. ואיך אפשר להאריך חוזה אוטומטית בחודש אחד מבלי ששני הצדדים יסכימו? אני מבולבל".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי