בית"ר ירושלים הפכה לסיפור הצלחה לא רק מקצועי, אלא גם פיננסי. כשברק אברמוב קיבל את המועדון ממשה חוגג הוא היה בבעיות כלכליות והיו חששות שהקבוצה אפילו תרד ליגה. אברמוב הצליח לשקם את המועדון וממצב של חשש מהותי מבור כלכלי, הקבוצה של ברק יצחקי היא אחת הקבוצות הטובות בליגת העל עם תקציב שגדל בזכות מכירת המנויים והגעת אוהדי בית"ר למשחקים.
ב"קיקטוק" מבית "אול אין" שוחחו רועי זריהן, שלמה וייס ואופיר סער על מגמת העלייה המשמעותית שבית"ר נמצאת בה. זריהן פתח באמירה נוקבת: "אני ממליץ להנהלת בית"ר ירושלים להוציא את כל הכרטיסים למשחקי הבית של בית"ר ירושלים כבר עכשיו למכירה ואני אומר שכל המשחקים רוב המשחקים יהיו סולד אאוט". וייס הצטרף והציע רעיון אחר: "או לעשות מיני מנוי. אם ייצרו מיני מנוי לסיבוב השני והפלייאוף, ירכשו אותו כמה אלפים".
סער, שמסקר את הקבוצה בוואלה ספורט וספורט1, סיפר כמה השינוי משמעותי: "שלוש שנים אחורה, מסיבת עיתונאים ראשונה של ברק אברמוב בבית"ר ירושלים. הוא עוד לא בנה על הקהל, הוא פנה לאנשי העסקים הירושלמיים והקהילה, ממש התחנן, ביקש שיעזרו לו ואמר שהוא לא יכול לתת לבית"ר איכות. דיבר על חסויות, לדים, מנויי כבוד – אף אחד לא התגייס באותה שנה, בודדים. היום הם עומדים בתור והאוהד הבודד שקונה כרטיס במאה שקל או עושה מנוי מחזיקים את בית"ר ירושלים".
זריהן נזכר בתקופה בה עבר עם אברמוב בבני יהודה: "עבדתי איתם בבני יהודה, אני שומר על קשר עם כפיר אדרי שהוא מנכ"ל בית"ר ירושלים ובאחד המשחקים הסתכלתי על הלדים. בבני יהודה חיפשנו מפרסמים ללדים. הוא אמר לי 'תקשיב זריהן, יש לי רשימת המתנה ללדים. אני יכול לתת אותה לעשר קבוצות וזה יסדר אותן לכל השנה'".
מה דעתך על הכתבה?