יוספי: "כמעט התעלפתי כשבן שהר קבע מהפך מול אינטר"

תומר יוספי, אבי ריקן
תומר יוספי, אבי ריקן | דני מרון

הדמיון לעדן חסן ("עצרו אותי בקניון"), השער הראשון בבוגרים ("הרגע המאושר בחיי"), הימים בווסרמיל ("ישבתי בשער 5") והמודל לחיקוי. קשר הפועל ב"ש ענה לשאלות הגולשים באינסטגרם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כמו לא מעט ספורטאים ברחבי העולם, גם תומר יוספי מהפועל באר שבע ניצל את הזמן הפנוי במהלך פגרת הקורונה והשיב לשאלות הגולשים בעמוד האינסטגרם של המועדון. הקשר בן ה-21 סיפר על הימים בתור אוהד שרוף בווסרמיל, הדמיון לזמר עדן חסון והרצון לחקות את אנדרס אינייסטה.

איך התגלגלת להיות קשר והמטרות להמשך הדרך: "התחלתי בתור חלוץ ושחקן כנף בגיל ממש מוקדם, אבל ככל שעבר הזמן הרגשתי שאני הרבה יותר דומיננטי באמצע. החלום הכי גדול שלי הוא לעשות עונה גדולה פה בבאר שבע מבחינה אישית וקבוצתית ואחר כך לצאת לאירופה. כל שחקן חולם להגיע לשם. כרגע, כשאני בבאר שבע, החלום שלי זה לקחת אליפות עם הקבוצה שבה גדלתי. אחרי שזה יקרה החלום השני שלי יתגשם והוא לשחק באירופה".

המשחק הכי טוב שלך בבוגרים עד כה: "לכל שחקן יש משחקים פחות טובים ויותר טובים. אני חושב שהכי באתי לידי ביטוי במשחק מול מכבי תל אביב העונה בטרנר, נגמר 1:1. איימתי על השער וחטפתי הרבה כדורים".

איך הרגשת לאחר השער הראשון בבוגרים: "אין ספק שזה היה הרגע הכי מאושר בחיים שלי, רגע שחיכיתי לו בערך מגיל 5 כשהייתי בבית הספר לכדורגל. תמיד חלמתי על זה ואני לא חושב שאפשר להסביר את הרגע הזה במילים".


מול דן גלזר ממכבי תל אביב. תומר יוספי (דני מרון)

אהדתו להפועל באר שבע: "נראה לי שאתם תצחקו, אבל ישבתי בדיוק כמוכם בשער 5 בווסרמיל, הייתי אוהד שרוף. הלכתי בזמנו כמעט לכל משחק וכל הזמן תיארתי לעצמי איך זה להיות למטה בדשא, לשחק ולראות את כל הקהל מסביבך. האהבה שלי למועדון הגיעה מהסביבה שאני גר בה, מהאנשים שסובבים אותי ובמיוחד מכך שאני משחק בקבוצה מגיל קטן".

המשחק הזכור ביותר כאוהד: "כמובן שהמשחק נגד אינטר, ניצחנו 2:3 בטרנר. ישבתי בשער 10 עם אחי הגדול ועוד שנייה התעלפתי כאשר בן שהר הבקיע את הגול השלישי. זה היה אחד המשחקים הכי מרגשים שראיתי והיו בו עוצמות כמו שמעולם לא היו בטרנר".

על אחיו הגדול: "הוא היה שחקן מאוד מוכשר וחבל שהוא התבזבז. עם זאת, בכל יום אני לומד ממנו דברים חדשים ושואף לקחת ממנו כמה שיותר. אחרי משחקים אנחנו יושבים ביחד על הווידאו ומנתחים את כל מה שעשיתי לא טוב; איך עמדתי לא נכון, איך שמרתי. אני מנסה ללמוד ממנו כמה שיותר. אני שמח שאנחנו חברים טובים ושהוא עוזר לי".

הדמיון לעדן חסון: "זו שאלה מצחיקה, כי האמת שהמון אנשים שולחים לי על זה הודעות וכותבים לי שאני מאוד דומה לו. אני אספר לכם סיפור: פעם עצרו אותי בקניון וביקשו תמונה. לרגע חשבתי שזה בגלל שאני משחק בבאר שבע, אבל אז הם אמרו לי 'הוצאת שיר יפה'".

מודל לחיקוי: "קודם כל זו המשפחה שלי, אני תמיד שואף לקחת ממנה דוגמה וערכים. היא תמיד איתי בטוב וברע ורוצה רק בהצלחתי. מכוונת אותי הכי גבוה ועוזרת לי לתקן טעויות ולהשתפר, בין אם זה בכדורגל או בחיים האישיים. המודל לחיקוי שלי בכדורגל הוא אנדרס אינייסטה. אמנם כבר פחות רואים אותו כי הוא משחקן ביפן, אבל אני לוקח ממנו את המנהיגות, הפסים החכמים ואת ראיית המשחק. לשם אני מכוון כמובן".

למה אתה מספר 15: "המספר לא מסמל עבורי משהו מיוחד. אני לא חושב שהספרה על הגב עושה אותך אדם או שחקן טוב יותר. בנוער הייתי 10 ולפעמים 11 ואני לא חושב שזה עשה אותי טוב יותר מאחרים. אמרו לי 'בוא תבחר מספר כי אולי תשחק בשבוע הבא'. וזהו, ככה עליתי לבוגרים ובחרתי את המספר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי