שחקני אינטר חלו בקורונה ולא ידעו? לוקאקו: "השתעלנו והיה לנו חום"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

חלוץ הנראזורי הדהים את איטליה כשחשף באינסטגרם: "חזרנו להתאמן בינואר ואני נשבע ש-23 משחקני הסגל שלנו חלו". הוא סיפר על המשחק נגד קליארי בו שקריניאר הוחלף אחרי 17 דקות בשל סחרחורת. בזמנו הם לא נבדקו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

איטליה היא המדינה שנפגעה הכי קשה מנגיף הקורונה מבין ארצות אירופה. חלק משחקני הסרייה א', ביניהם פאולו דיבאלה ובלז מטווידי, נדבקו מהנגיף אך בשורות אינטר, על אף היותה בלומברדיה, מוקד המגיפה – כולם היו בריאים. אולם, רומלו לוקאקו חשף בשיחת "לייב" באינסטגרם כי 23 מתוך 25 שחקני הסגל הראו תסמינים בינואר.

 
 
לוקאקו שוחח עם קאט קירקהוף, מגישת טלוויזיה בלגית ואשתו של חלוץ נאפולי דריס מרטנס, וסיפר: "היה לנו חופש בדצמבר, לאחר מכן חזרנו להתאמן ואני נשבע ש-23 מתוך 25 שחקני הסגל שלנו חלו, אני לא צוחק. שיחקנו נגד קליארי וניינגולאן ואחרי 25 דקות אחד משחקני ההגנה נאלץ לעזוב את המגרש, הוא לא היה יכול להמשיך וכמעט התעלף".
 
 
השחקן שאליו מתכוון לוקאקו הוא הבלם מילאן שקריניאר שהוחלף לאחר 17 דקות משום שחש סחרחורת (בתאריך ה-26 בינואר). המקרה הראשון של נדבק בחודש איטליה היה ב-21 בפברואר.

שחקני אינטר. חלו בקורונה? (TIZIANA FABI/AFP via Getty Images)

 
 
החלוץ המשיך: "כולם השתעלו והיה להם חום (חלק מהתסמינים של קורונה). כשהתחממתי לקראת המשחק הרגשתי הרבה יותר חם מהרגיל. שנים שלא סבלתי מחום". הוא סיפר כי העדיף לוותר על ארוחת הערב עם האורחים: "הלכתי ישר למיטה".
 
 
"לא ביצענו מעולם בדיקת קורונה כי עוד היה מוקדם מדי כנראה לעולם לא נדע", סיכם החלוץ, אלא שכעת נראה כשהליגה תחזור לפעולה, השחקנים יעברו בדיקת דם ויוכלו לגלות האם חלו בעבר בקורונה והתאוששו לחלוטין.
 
 
בינתיים החלוץ סיפר על יחסיו עם שחקני אינטר: "יש שבעה חברים מהקבוצה שגרים באותו הרחוב. ההבדל מאנגליה הוא עצום. באנגליה יצאנו לארוחת ערב פעם בארבעה חודשים. כאן זה קורה בערך פעם בחודש".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי