וינסנט אניימה חשף: "דחיתי הצעות מארסנל ומטוטנהאם"

וינסנט אניימה
וינסנט אניימה | Gettyimages

השוער הניגרי ששיחק שבע עונות בישראל סיפר מדוע לא היה מוכן לעבור לשתי קבוצות הפאר: "הן רצו שאהיה שוער שני וזה לא עניין אותי, לוונגר היה בעיה עם הגבוה שלי". וגם: איזה קבוצה ביטלה את המו"מ ברגע האחרון?

קבוצות: ארסנל טוטנהאם
(גודל טקסט)

וינסנט אניימה נחשב בעיני רבים לשוער הטוב ביותר ששיחק בליגה הישראלית וההגעה לליל יכולה להיתפס כסוג של פספוס ואת ההוכחה לכך קיבלנו היום (שלישי), במהלך ראיון של הניגרי ב-ESPN בו חשף כי דחה הצעות ממספר מועדוני פאר.

"ארסנל רצתה אותי כשוער שני, אבל לא הייתי מעוניין", אמר אניימה שהוסיף: "גם טוטנהאם רצתה אותי בתור שוער שני וגם את הצעתם דחיתי. ההצעות מצד שני המועדונים הגיעו אחרי גביע אפריקה לאומות בשנת 2006 ולאחר מכן שוב סירבתי אחרי מונדיאל 2014. מיד לאחר מכן ארסנל החתימה את דויד אוספינה".

אקס מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה הסביר את המהלך: "מבחינתי הייתי עדיין בשלב בו העדפתי לשחק, גם עבור קבוצות קטנות יותר. ארסן ונגר רצה אותי, אבל לא כל כך היה בטוח לגבי הגובה שלי (1.82). אנשים עושים את הבחירות שלהם ואני מכבד את זה".


"לארסן ונגר היה בעיה עם הגובה שלי" (Gettyimages)

בנוסף סיפר אניימה כי בתחילת שנות ה-2000 כמעט חתם על חוזה בבולטון, אך העסקה נפלה ברגע האחרון: "אני עדיין תוהה מדוע לא חתמתי, הם אפילו אמרו לי שאני הולך לקבל את החולצה מספר 35 ומה שנותר היה רק הבדיקות הרפואיות. הייתי אמור להיות השוער השלישי כי לבולטון כבר היו שני שוערים בכירים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי