דמארי: "מקבלי ההחלטות צריכים למצוא פתרון". אלבז: "שחקנים נאלצים לחפש הכנסה נוספת"

עומר דמארי
עומר דמארי | אריאל שלום

בצל חוסר הוודאות לגבי עתיד הכדורגל הישראלי, שחקני ליגת העל סיפרו לספורט1 על הקשיים הכלכלים והנפשיים. שלומי אזולאי: "חוסר ודאות זה הדבר הכי גרוע עבור כדורגלן". רמזי ספורי: "איבדנו את שמחת החיים"

(גודל טקסט)

בצל חוסר הוודאות לגבי עתיד הכדורגל הישראלי, חלק משחקני ליגת העל שוחחו היום (שני) עם ספורט1 וסיפרו על הקשיים הכלכליים והנפשיים במהלך פגרת הקורונה.

עומר דמארי, חלוץ הפועל תל אביב, שלח מסר למקבלי ההחלטות: "זו סיטואציה לא פשוטה לאף אחד, אבל אני מקווה שמישהו בדרגים הגבוהים יידע לקחת אחריות ולמצוא פתרון. באופן אישי, לי אין חוזה לעונה הבאה, כך שפחות נפגעתי מבחינה כלכלית. המצב מוזר מאוד ואני מאחל בריאות וחזרה מהירה לשגרה לכל עם ישראל".

"הכדורגל חסר לכולנו מאוד וחסרונו גרם לכך שאיבדנו את שמחת החיים שלנו", כך סיפר בכנות רמזי ספורי מהפועל באר שבע. "מעבר לכך שזה הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות, מדובר בנזק כספי גדול מאוד. אני מאמין שגם האוהדים מתגעגעים למגרשים בכלל והספורט חסר מאוד לכולם. להרבה מאוד אנשים אין כרגע תעסוקה, אז ספורט זה משהו שיכול להנעים להם את הזמן ואת התחושות מהמצב בו כולנו נמצאים".

שלומי אזולאי, קשר מועדון ספורט אשדוד, התייחס למצב: "ברור שיש נזק. זה לא נעים לצאת לחופשה ללא תשלום, אבל זו הסיטואציה וצריך להתמודד איתה. לא מדובר רק בנו הכדורגלנים, יש המון אנשים במדינה שנמצאים באותה סירה. זו תקופה לא פשוטה ויש חוסר ודאות שזה הדבר הכי גרוע לכדורגלן. אנחנו מתגעגעים לשגרה שלנו ולדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות – לשחק כדורגל. אני מנסה להתאמן כמה שיותר כדי להגיע מוכן ככל הניתן כאשר הכל יסתיים. כמו שאנחנו מתגעגעים, כמובן שגם הקהל מת לחזור לעודד ולהיות חלק מהמשחק. אני מקווה שנוכל לראות את האוהדים כמה שיותר מהר במגרשים. הכי חשוב כרגע זו הבריאות שלנו".


ימים לא קלים. שלומי אזולאי (דני מרון)

"אני ממש מתגעגע לשגרה, לאימונים, לחברים ולמשחקים. בימים כאלה, אתה לומד להעריך את המקצוע ומבין שזה ממש לא מובן מאליו שאתה מתפרנס מהדבר שאתה הכי אוהב לעשות". הדובר הוא גל שיש, מגן קריית שמונה, שמודע לעובדה שגם הקהל צמא לכדורגל: "אני בטוח שהאוהדים מתגעגעים וכמו שהענף חסר לנו כך גם להם. אני מקווה שנחזור לשגרה כמה שיותר מהר, גם עבורנו וגם עבורם".

אלי אלבז מבני סכנין הוסיף: "מאוד קשה לי ללא כדורגל. קשה בלי שגרה, אימונים, משחקים וחדר הלבשה. מבחינה כלכלית הנזק הוא כל כך גדול, שרוב השחקנים מחפשים הכנסה נוספת כי זה בלתי אפשר להחזיק את עצמך ואת המשפחה מהסכום שנכנס מביטוח לאומי. כל השחקנים מתפללים שנחזור כמה שיותר מהר לשחק, לשמח את הקהל ולעשות טוב על הלב לאנשים שיושבים בבית וצמאים לכדורגל".

עידו לוי מהפועל רעננה סיכם: "על כל מדינת ישראל עוברים ימים לא קלים. יש לנו משפחות והתחיבויות שאנחנו צריכים לשלם וכל זה ללא משכורת. המצב לא אידיאלי בכלל, אבל צריך לקחת גם את הזמנים הללו לכיוונים טובים, כמו זמן איכות עם המשפחה. חשוב שנדע להעריך את כל הדברים שנראים לנו מובנים מאליהם בשגרה. הכדורגל חסר לכולנו, לשחקנים ולאוהדים. לכן חשוב לעשות את המקסימום הנדרש כדי כן לחדש את האימונים והמשחקים תחת מגבלות, כי כולנו צריכים להסתגל למציאות החדשה שנוצרה".

 

" חשוב לעשות את המקסימום הנדרש כדי כן לחדש את האימונים והמשחקים" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי