עשרה שחקני בית"ר ירושלים התאמנו ברמת השרון

טלמו דה אדנרס, דן איינבינדר
טלמו דה אדנרס, דן איינבינדר | דוברות ביתר ירושלים

לאחר ההחלטה לעבור למרכז: הקבוצה מהבירה חנכה את המגרש, עטר, בן חיים, ורד, ניצן, גרצ'קין וקונסטנטין ביניהם. השחקנים התבקשו להגיע לאימון עם מסיכות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חלק משחקני בית"ר ירושלים החלו היום (שני) להתאמן במגרש האימונים ברמת השרון, כפי שנקבע הלילה בשיחה בין הצוות המקצועי לצוות הניהולי של המועדון. מי שסייע למועדון למצוא מתקן אימונים במרכז הוא עוזר המאמן חיים שאבו, שניהל את האימון בצוותא עם יוסי בניון ורוני לוי. השחקנים חזרו להתאמן למעשה לראשונה מזה חודש, ללא מגע כמובן.

על פי ההוראה שניתנה לשחקנים, כל שחקן שגר בירושלים יתאמן בעיר, ומי שגר מחוצה לה יתאמן ברמת השרון. על פי הרשימה שנשלחה להם הלילה, השחקנים שיתאמנו במרכז הם אלירן עטר, טל בן חיים, עידן ורד, איתמר ניצן, שלום אדרי, שי קונסטנטין, אורי מגבו, מקסים גרצ'קין, יקיר ארצי ולירן רוטמן. שאר השחקנים, כך על פי הרשימה, יתאמנו בירושלים. כיוון שכל הזרים גרים באזור, הם ייקחו חלק באימונים של רוני לוי בבית וגן.

השחקנים קיבלו הוראה להגיע לאימונים עם מסיכות, כפי שמתחייב מהנחיות משרד הבריאות. כמו כן, האימון יתבסס על כושר גופני והשחקנים לא יוכלו לבוא במגע פיזי. "ברגע שיאשרו להתאמן בקבוצות של עשרה, נוכל לשפר את האימון", אמרו בבית"ר. במועדון כבר פנו למנהלת הליגה כדי שתבהיר האם ניתן יהיה להתאמן בקבוצות גדולות יותר ומתי. לאחר שזה יקרה, הקבוצה צפויה לחזור ולהתאמן רק במתחם בית וגן.


שוב על הדשא. דן איינבינדר (בית"ר ירושלים)

בקרב השחקנים נרשמה התרגשות גדולה מהמפגש ואפשר היה לראות את השמחה הגדולה שלהם על כך שחזרו לרוץ על כר הדשא עם הכדור. צוותי האימון עבדו עם השחקנים על כושר, גמישות, נגיעות בכדור ובעיטות לשער קטן ללא שוער. הצוות ביקש לא פעם מהשחקנים להוריד הילוך על מנת שיוכלו לחזור בהדרגה לאימונים עם כדור. האימון החל בחימום קל בריצות מסביב למגרש ולאחר מכן עבודה על הכדור תוך מעבר בין תחנות.

שחקני הקבוצה ימשיכו באימונים בזוגות קבועים עד אשר יהיה ניתן להמשיך את אימונים בצורה סדירה. בנוסף: יש לציין כי האימונים יתקיימו בשעות נפרדות, בין השעה תשע בבוקר לשעה 12:00 בצהריים, כך שלא יותר משני שחקנים יהיו בצד אחד של המגרש בכל זמן נתון.


אנטואן קונטה ורוני לוי במהלך האימון (בית"ר ירושלים)

עוד באותו נושא: דייגו קרלוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי