ליאור רפאלוב בין עשרת מצטייני העונה בליגה הבלגית

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Isosport/MB Media / Contributor

הוא אמנם סוגר את העשירייה של המגזין היוקרתי "VoetbalPrimeur", אבל גם בגיל 33 ואחרי כמעט עשור נחשב הקשר הישראלי לאחד הכוכבים הגדולים

(גודל טקסט)

קבוצות הליגה הבלגית כבר הצביעו על סיום עונת 2019/20 בעקבות התפשטות הקורונה, אולם איומיה של אופ"א עשו את שלהם ובשלב זה כמו כל מדינות אירופה, גם בבלגיה מצפים לחזרת הכדורגל תוך חודש וחצי במטרה להשלים את עונת המשחקים. אבל עוד לפני שהתקבלה ההחלטה לחזור בהם מהכוונה להודיע על ביטול העונה, בתקשורת החלו לסכם ומגזין "VoetbalPrimeur" החלו בדירוג 50 שחקני העונה. היום (שישי) נכנס לרשימה גם ליאור רפאלוב, במקום העשירי והמכובד.

רפאלוב, שרק אתמול התראיין והודה שהוא מצפה לחידוש העונה ובעיקר לגביע הגביע הבלגי עם אנטוורפן מול קלאב ברוז', על אף שברור מאליו שהמשחק ייערך ללא קהל, נבחר על ידי אנשי המגזין במקום העשירי הודות ל-11 שערים ב-24 משחקים בהם שותף העונה – וזוהי כמובן העונה הפורייה ביותר שלו מאז נחת בליגה הבלגית ב-2011. הוא שלוש פעמים הגיע לעשרה שערים, אך לא מעבר לכך.

"בגיל 33, ליאור רפאלוב הוא עדיין אחד השחקנים הטובים בבלגיה", נכתב, "הוא אמנם נענש על ידי המאמן והחמיץ כמה משחקים בגלל סכסוך עם דיומרסי מבוקאני, אבל הוא חזר במהרה. הפליימייקר של אנטוורפן לא תמיד היה במיטבו ברמה הטכנית, אבל חזר חזק מתמיד וכבש 11 שערים".


כמעט עשור שהוא בצמרת הכדורגל הבלגי. רפאלוב (LAURIE DIEFFEMBACQ/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי