גולדן סטייט רצתה להעביר את קרי ותומפסון בטרייד תמורת פול

סטף קרי, קליי תומפסון
סטף קרי, קליי תומפסון | צילום: AFP

סיפור שלא סופר: ב-2011, לפני הקמת השושלת שזכתה בשלוש אליפויות, המנהל המקצועי של הווריירס הציע לניו אורלינס עסקה שלמזלו, נדחתה בגלל איום של רכז ההורנטס

(גודל טקסט)

בין 1998 ל-2012, לגולדן סטייט ווריירס לא היו נציגים במשחק האול-סטאר. אבל לפני שהפכה לקבוצה הטובה ב-NBA בחצי השני של העשור החולף, היא ניסתה לצרף אחד כזה במספר מקרים. בארה"ב פורסם אמש (חמישי) כי אי שם ב-2011, המנהל המקצועי של הווריירס בוב מאיירס ניסה להעביר את סטף קרי וקליי תומפסון בטרייד תמורת כריס פול, לפני שהאחרון עזב את ניו אורלינס לטובת לוס אנג'לס קליפרס.

"זו לא הייתה הפעם היחידה שבה קרי כמעט הועבר, אבל במקרה הזה, המהלך היה קרוב מאוד להשלמה", חזר העיתונאי אית'ן שטראוס אחורה בזמן. "מאיירס הציע והמנהל המקצועי של ההורנטס, דל דמפס, היה בעד. אלא שפול, שרצה לעזוב את ניו אורלינס, לא היה מוכן לשחק בקבוצה עלובה כפי שהוויירס היו בזמנו, אז הוא אמר להם שהם יכולים לעשות את הטרייד אבל הוא לא מתכוון להישאר כשחוזהו יסתיים בסוף העונה".

חשוב להזכיר שתומפסון רק נבחר בדראפט באותה שנה ועוד לא הספיק לערוך הופעה אחת, בעוד קרי היה בשלב שלפני הפריצה שלו לבמה המרכזית של הליגה, לא מעט בגלל שהציוות עם מונטה אליס בקו האחורי עשה לו עוול. כמובן שהדברים הסתדרו בצורה נפלאה מבחינת גולדן סטייט, שראתה את השניים מתפתחים לכדי צמד ה"ספלאש בראדרס" הקטלני ובנתה סביבם שושלת שזכתה בשלוש אליפויות, בעוד CP3 עדיין לא השיג טבעת בקריירה.

ה
ה"ספלאש בראדרס". למזלה של גולדן סטייט, הטרייד נדחה (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי