מיכה: "הפכתי לאלוף הארץ בריצת 5,000. מתגעגע לגולסה"

דור מיכה
דור מיכה | דני מרון

קשר מכבי ת"א סיפר לאתר המועדון על התחביב שפיתח בזמן הקורונה. חוזז שיתף בבישולים בביתו. ברסקי: "מתגעגע לצחוקים בחדר ההלבשה". וגם: המשחק שהם אוהבים לראות, השמירה על כושר והשחקן שמרים בוואטספ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל כבר משתגעים בבית אחרי חודש ללא משחקים. בינתיים, בשורות האלופה מכבי תל אביב ממשיכים לדאוג לכך שהשחקנים ישמרו על קשר עם האוהדים ולא רק דרך הרשתות החברתיות. לאחר שהתראיינו יונתן כהן, מאור קנדיל ואופיר דוידזאדה, הגיע תורם של דור מיכה, מתן חוזז ורוסלן ברסקי.

מיכה, בעיני רבים, שחקן העונה שעברה, סיפר באיזה משחק הוא צופה הכי הרבה: "מדובר האמת במשחק נגד פנאתינייקוס במוקדמות הליגה האירופית. הייתי בן 19, בישלתי במשחק הזה וניצחנו 0:3", חזר אחורה עוד לפני עידן ההצלחות.

כשנשאל איך הוא שומר על כושר ענה: "מבצע אימוני אופניים עם הקבוצה, וחוץ מזה גם הרבה ריצות ואימוני כוח לבדי". מיכה אף הכריז: "הפכתי לאלוף הארץ בריצת 5,000 מטר", כשנשאל על התחביב שפיתח בזמן תקופת הקורונה.

גם הקשר מתגעגע לחבריו לחדר ההלבשה: "אני הכי מתגעגע לאייל גולסה", סיפר, וכשנשאל מי עושה מצב רוח טוב בקבוצת הוואטספ בחר באיתי שכטר: "משום שמאור קנדיל קצת רדום לאחרונה". מבשל או שוטף כלים? "מבשל". ואיך אפשר בלי פיפ"א: "לא שיחקתי כבר כמה שנים אך בעבר תמיד הייתי בוחר בריאל מדריד, כשכריסטיאנו רונאלדו היה שם".

דור מיכה עם מתן חוזז (דני מרון)

מתן חוזז, בניגוד למיכה, אוהב לזרוק לסל: "אני מנסה להגיע לאחוזים של קוויין דוראנט", והתחביב הגדול שלו הוא הבישולים: "מבשל ולא מעט", הוא מכריז. "חביתות, בטטות בתנור, סלים, חזה עוף בטריאקי וגם פסטה".

על כושר הוא שומר באמצעות האופניים שקיבלו מהקבוצה "וחוץ מזה אני מנסה לעשות כמה שיותר ריצות ואימוני כוח". הדבר שהכי חסר לו בקבוצה הוא המפגש וגם המשחקונים באימונים של חמישה נגד שניים". הקבוצה שלו בפיפ"א היא ליברפול. מי הכי מרים בוואטספ? שכטר.

רוסלן ברסקי, מנגד, אוהב לצפות במשחק האליפות נגד מכבי חיפה באצטדיון נתניה. הוא לא פיתח כישרון חדש בזמן הקורונה וטוען: "יש לי מספיק אימונים ולימודים על הראש והם מעבירים לי את הזמן יפה". ואם כבר כושר, "בעזרת האימונים של הקבוצה בזום אנחנו נהנים, ומעבר לכך אני עושה אימונים במרפסת שלי באמצעות ציוד הכושר".

רוסלן ברסקי (אריאל שלום)

הוא הכי מתגעגע לחדר ההלבשה, לאווירה הטובה בקריית שלום ולצחוקים עם החברים. ואם כבר מצב רוח טוב, הוא לא מוכן להכריע בין שכטר וקנדיל: "תחרות קשה מאוד". הקבוצה שלו בפיפ"א? "בימים שאני משחק – ליברפול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי