שחקני ב"ש בחזית אחידה: קודם תבהירו מי נשאר, אחר כך נקצץ

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | אריאל שלום

החשש בקרב השחקנים: אם נקצץ ונשוחרר, לא נקבל את החוזה הישן שלנו. "עד שלא אדע שאני בתכנית של המאמן, אני לא חותם", הבהיר שחקן בקבוצה. ז'וסוואה מבוקש אצל הגדולות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע פותחים חזית אחידה בנוגע לעונה הבאה: הם מתכוונים לדרוש מהנאמן, עו"ד יצחק יונגר, להודיע מי מהם נמצא בתכניות המקצועיות בעונה הבאה ומי לא, ורק אחר כך יסכימו לשבת איתו על הקיצוץ בעונה הבאה. "אם מישהו בהפועל באר שבע חושב שאקצץ 30 אחוז בחוזה שלי ואז ישחררו אותי, הוא כנראה מתבלבל", אמר אחד השחקנים הבכירים לספורט1. שחקן אחר הוסיף: "עד שלא אדע שאני נמצא בתכניות של אבוקסיס, אני לא חותם על כלום. זאת הנחיה מהסוכן שלי".

לשם המחשה, שחקנים בכירים בהפועל באר שבע יידרשו במסגרת הקיצוץ לוותר על עשרות או מאות אלפי שקלים מהחוזה שלהם. התחושה היא שאם ישוחררו, יתבקשו לקצץ פעם נוספת כדי לחתום בקבוצה אחרת וכך יישארו עם חוזה מקוצץ של 50 אחוז לפחות.

בהפועל באר שבע הבהירו הבוקר כי התקציב בעונה הבאה, שעל פי ההערכות יעמוד על לא יותר מ-30 מיליון, לא יגדל בהרבה גם אם יצטרכו לחרוג ממנו. "כולם מפזרים כאן תחזית אופטימית כדי לשמור על המערכת, אבל זאת הטעיה. איפה החוזים הכבדים שמשתחררים מהם? מישהו יודע כמה שחקנים הם יצליחו למכור?", אמר היום (שלישי) מקורב למועדון.


ילבש צהוב שחור בעונה הבאה? ז'וסוואה (מאור אלקסלסי)

אחד השחקנים שמעורר עניין אצל הקבוצות הגדולות הוא ז'וסוואה הפורטוגלי. כזכור, בית"ר ירושלים מתכנת למכור את רוב הזרים שלה ולא מן הנמנע שתנסה לקלוט אותו. לשחקן חוזה לעונה נוספת, המוערך בכ-300 אלף יורו, ולא מן הנמנע שיהיה אחד השחקנים שישוחרר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי