"שיעשו מה שהם רוצים, אבל שלא יגעו בכסף. מנסים לדפוק אותי"

ג'פרסון פרפאן
ג'פרסון פרפאן | Gettyimages

ג'פרסון פרפאן בן ה-35, מכוכבי לוקומוטיב מוסקבה, לא שיחק העונה אפילו דקה אחת בעקבות פציעה, אולם לקצץ כ-40 אחוז משכרו הוא מסרב בתוקף: "שלחו לי מסמך ברוסית שלא הבנתי ממנו מילה וקרעתי אותו"

(גודל טקסט)

ג'פרסון פרפאן הפרגוואי כבר בן 35, אבל זה ממש לא מפריע לו בליגה הרוסית. מאז שחתם בלוקומוטיב מוסקבה בינואר 2017, בשלוש שנים הוא זכה עם הקבוצה באליפות, בשני גביעים וגם בסופר קאפ מקומי. ביוני שעבר הוא נותח והיה אמור לשוב למגרשים בחודש מרץ 2020 בניסיון לסייע לקבוצתו לשמור על הפסגה ולזכות באליפות, אבל "פגרת הקורונה" הגיעה והכוכב טרם זכה לערוך את הופעת הבכורה שלו ב-2019/20.

ולאחר חודשים לא קלים ודווקא כשהוא היה אמור לחזור, נראה שצץ משבר בין פרפאן ללוקומוטיב. בשיחת "לייב" ברשתות החברתיות הוא הפתיע את העוקבים כשדיבר באופן גלוי על כך שהוא לא מוכן לקצץ כ-40 אחוז משכרו: "שיעשו מה שהם רוצים, אבל שלא יגעו בכסף שלי. הם שלחו לי מסמך שכתוב ברוסית ולא הבנתי שום דבר וקרעתי אותו. הם רוצים לדפוק אותי".

פרפאן כאמור היה אחד מכוכבי לוקומוטיב בשנתיים האחרונות וכבש שערים רבים ומכריעים, אבל העונה לא שיחק כלל. לוקומוטיב היא אינה קבוצת הפאר היחידה ברוסיה שמקצצת את שכר השחקנים בכמעט חצי, כך נוהגת גם זניט בניסיון להילחם בהשפעות הכלכליות הקשות כתוצאה מהתפרצות הקורונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי