"אני לא אתפלא אם כריסטיאנו רונאלדו יחזור לריאל מדריד"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | STRINGER/AFP via Getty Images

אחרי שבספרד הדפו את השמועות בנוגע לקאמבק, ז'וזה פונטה, חברו של CR7 לנבחרת, הצית מחדש את האפשרות: "יש לו המון חברים במדריד, הוא תמיד השאיר את הדלת הזו פתוחה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
פגרת הקורונה ממשיכה לספק כותרות בנוגע לעתידם של הכוכבים הגדולים. אחרי שדווח באיטליה שיובנטוס תהיה מוכנה למכור את את כריסטיאנו רונאלדו ואוהדי ריאל מדריד כבר החלו לפנטז על קאמבק מפואר, בתקשורת הספרדית הדפו את השמועות וטענו שהסיכויים קלושים. עם זאת, חברו של CR7, אחד שחולק איתו את אותו חדר הלבשה, דווקא חושב אחרת.

"אני ממש לא אתפלא אם כריסטיאנו רונאלדו יחזור לריאל מדריד, זו לא תהיה הפתעה. הוא תמיד השאיר את הדלת הזו פתוחה. יש לו המון-המון חברים במדריד. אני יודע שהוא אוהב את המועדון הזה מאוד, זה בטוח. זו אחת הקבוצות הכי גדולות בעולם, אם לא הגדולה ביותר". הדובר הוא ז'וזה פונטה, בלם ליל הצרפתית וחברו של רונאלדו לנבחרת פורטוגל, שהצית מחדש את חרושת השמועות על עתידו של הפנומן והעניק לאוהדי הבלאנקוס שביב של תקווה.

כזכור, לאחרונה פורסם שרונאלדו עשוי לסיים את דרכו ביובנטוס ולא משיקולים מקצועיים. לפי הדיווחים, הגברת הזקנה שוקלת למכור את הפורטוגלי בגלל משבר הקורונה ובכך היא תקווה להעשיר את קופתה. מעבר לסכום הגבוה שהיא יכולה לקבל עבור אחד משני השחקנים הטובים בעולם, היא תחסוך את השכר השמן שהוא מרוויח – 31 מיליון יורו לעונה.

רונאלדו, כזכור, הגיע לבלאנקוס בקיץ 2009 כשחקן היקר בעולם בתמורה ל-94 מיליון יורו. הוא זכה בגביע המלך בעונתו השנייה לאחר שכבש שער ניצחון בגמר נגד ברצלונה, הוסיף את אליפות ספרד לארון ב-2011/12 ובעונת 2013/14 הגיעה הזכייה הראשונה בליגת האלופות. בהמשך הוליך את ריאל לשלוש זכיות רצופות במפעל. בסך הכל כבש 450 שערים ב-437 הופעות – ממוצע של יותר משער למשחק.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי