מולר הודה: שקלתי לעזוב את באיירן מינכן בתקופת קובאץ'

תומאס מולר
תומאס מולר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

אחרי שהאריך את חוזהו השבוע, הסמל של הבווארים הודה בראיון ל"בילד" כי הייבוש מצד המאמן הקרואטי עורר אצלו ספקות לגבי עתידו: "הייתי מתוח"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אפשר לומר שתומאס מולר הוא שם נרדף לבאיירן מינכן. ביום שלישי האחרון, הגרמני בן ה-30 האריך את חוזהו במועדון הבווארי, בו הוא גדל ומככב בקבוצת הבוגרים מאז עונת 2008/09, עד יוני 2023. עם זאת, מולר הודה אתמול (חמישי) בראיון ל"בילד" כי במקרה שניקו קובאץ' היה ממשיך לאמן את באיירן, כלל לא בטוח שהוא היה נשאר.

מעמדו של מולר, שמדורג רביעי בטבלת הכובשים של אלופת גרמניה בכל הזמנים עם 195 שערים ב-521 הופעות, פחת משמעותית תחת המאמן הקרואטי. "נותרתי מחוץ להרכב למשך שישה משחקים רצופים. זה היה קשה וכמובן, זה גרם לי לחשוב", הוא נזכר. "מבחינה רגשית הייתי מאוד מתוח בתקופה הזו. לא בהכרח חשבתי שאחתום על הארכת חוזה".

כידוע, קובאץ' פוטר בנובמבר והוחלף על ידי עוזרו האנזי פליק, אשר תחת שרביטו מולר חזר לפרוח עם שישה שערים ו-12 בישולים ב-15 משחקים: "עם חילופי המאמנים והשינוי בסגנון המשחק, הכל התפתח בצורה חיובית. לא רק שהתחלתי לשחק יותר, הצלחתי גם להשאיר חותם על המשחקים שלנו".

מולר. כמעט עזב בגלל קובאץ' (CHRISTOF STACHE / Contributor)
מולר. כמעט עזב בגלל קובאץ' (CHRISTOF STACHE / Contributor)

בזמן שהבונדסליגה מושבתת בעקבות מגיפת הקורונה, שחקני באיירן חזרו להתאמן בקבוצות קטנות ביום שני האחרון, כאשר המועדון הבטיח לשמור על כל ההנחיות. "כמובן שכולנו רוצים לשחק כדורגל, אבל רק כשיהיה היגיוני לעשות את זה. זהו מצב יותר דופן, לא רק בכדורגל", אמר מולר בנוגע לעצירת המשחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי