לקראת היממה המכריעה: רק שטקוס וספורי מסרבים למתווה הקיצוץ

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | לירון מולדובן

לאחר דיונים בין שבעת שחקני הפועל ב"ש שמקבלים שכר ביוני, שניים טרם הסכימו. השחקנים מנסים למצוא פשרה שתוביל לחתימה על קיצוץ של 35-40 אחוז עוד לפני כניסת השבת

(גודל טקסט)

היממה המכריעה בהפועל באר שבע: רוב שחקני הקבוצה הסכימו במהלך היממה האחרונה למתווה שהציע הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, לפיו שכר חודש יוני יקוצץ. על פי המתווה הנוכחי עליו מוכנים לחתום השחקנים, הקיצוץ ינוע בין 35-40 אחוז (חלק מהשחקנים מוכנים ל-30 אחוז בלבד), כשרק שניים משחקני הקבוצה, עליהם מופעל לחץ בשעות האחרונות, מסרבים לחתום: השוער ארנסטס שטקוס והקשר רמזי ספורי.

"שטקוס וספורי הם שניים מהשחקנים הכי אהובים בחדר ההלבשה שלנו, אין קשר להחלטה שלהם והיא לא תשפיע על היחס כלפיהם. אבל אנחנו רוצים לגבש חזית אחידה", אמר הלילה אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "דיברנו עם שאר השחקנים שמקצצים להם שכר ביוני וכולם הסכימו. אנחנו מקווים שנגיע להסכמות עד מחר (יום שישי, א.י)".

כזכור, במהלך השבוע שעבר, כאשר נראה היה ששחקני באר שבע בדרך לפיצוץ עם הנאמן שיוביל ליציאה סופית לחל"ת, פורסם בספורט1 כי אלה מבקשים לחזור לשולחן המשא ומתן. ההצעה לעו"ד יונגר, שהתקבלה לפני החג, לא הבשילה לסיכום בין הצדדים, אך בעקבות ההסכמה של רוב השחקנים שנמצאים ברשימה, החליט הנאמן לתת עוד הזדמנות כשהכניס את משכורות השחקנים לפי מתווה החל"ת וישלים את ההפרש אם הצדדים יגיעו להסכמות מחר.

כרגע, כך נטען בסביבתו של מיגל ויטור, הוא לקח צעד צעד אחורה, כך שהוא פחות שותף לשיחות עם הנאמן והסכים לקיצוץ. לעומת ויטור, שחקנים בכירים אחרים שמרוויחים שכר גבוה מאוד, דוגמת דוד קלטינס ובן שהר, הסכימו למתווה הזה כדי להציל את השחקנים מחל"ת ואולי גם מהשלכות של פירוק עתידי, אם יחלו תביעות של חלק מהשחקנים מול המועדון.


ויטור, ז'וסואה וספורי. סיכום רגע לפני כניסת השבת? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי