גינסארי: "אמרו לנו בקריית שמונה שנחזור לאימונים ב-20.4"

ראדו גינסארי
ראדו גינסארי | אריאל שלום

הקשר ממולדובה, שרק חזר ארצה בפברואר האחרון בתור מושאל עד סיום העונה, סיפר במולדתו: "הכל תלוי בהשתלטות על נגיף הקורונה, זו חשיבה היפותטית"

(גודל טקסט)

בראיון שהעניק במולדתו, מולדובה, קשר עירוני קריית שמונה, ראדו גינסארי, סיפר שהוא מתכונן לקראת חזרה אפשרית לאימונים בעוד כעשרה ימים, ב-20 באפריל.

"נמסר לנו מהמועדון שהכוונה היא לשוב לאימונים ב-20 באפריל ושהליגה תתחדש במאי, אבל זו רק חשיבה היפותטית. הכל תלוי בהתקדמות המדינה בהשתלטות על נגיף הקורונה", אמר הקשר שרק בתחילת פברואר חתם במועדון ושב לישראל, "יש לי דירה שהמועדון שוכר לי ובגלל הקורונה שיניתי את לוח הזמנים שלי. אני מתעורר ב-09:30-10:00 במקום ב-08:00-08:30, אוכל ארוחת בוקר ואחר כך מתאמן. יש לי מגרש ליד הבית ואני מתאמן בו, אני גם רץ שם. אני דואג לנוח יום אחד או שניים בשבוע ואני גם עושה שיעורי יוגה אונליין".

בחצי השני של היום, בו הוא לא מתאמן, זה מה שעושה גינסארי: "אני קורא הרבה, סיימתי עכשיו ספר והתחלתי אחד חדש. אני גם לוקח שיעורי גיטרה באינטרנט, זה רצון ישן שלי וכעת אני בבית והחלטתי להגשים אותו. אני גם צופה בסדרות כמו "הומלנד", "בית הנייר" ומוצא זמן לשוחח עם המשפחה והחברים".




גינסארי. מנצל את הזמן בביתו היטב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי