יש פיתרון: בסאות'המפטון דחו את המשכורות עד יוני

שחקני סאות'המפטון
שחקני סאות'המפטון | TALLIS/AFP via Getty Images

הקבוצה מהדרום היא הראשונה באנגליה שמגיעה להסכמה עם שחקני הקבוצה. העובדים שאינם חלק מהצוות המקצועי ימשיכו לקבל 100% משכרם: "הפעולה הזו מסייעת בהגנה על עתיד המועדון והקהילה"

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

ברחבי אירופה החלו קיצוצי בענפי הספורט בשל התפרצות נגיף הקרונה והשבתת המשחקים, אך בליגה האנגלית טרם הגיעו להסכמה בנושא. השחקנים חשבו שקיצוץ בגובה 30% בשכר ייפגע בתרומות המס ל-NHS ואף השיקו את יוזמת #PlayersTogether כדי לייצר ולחלק כספים ל- NHS. מי שהייתה פורצת דרך היא סאות'המפטון שהגיעה היום (חמישי) להסכמה עם שחקניה.

בקבוצה הודיעו כי השחקנים ידחו חלק מהשכר שלהם בשל הקורונה. מאמן הקבוצה וצוותו, כמו גם הדירקטוריון, יעשו זאת באופן טוטאלי עד חודש יוני. עוד נאמר כי בסאות'המפטון לא ישתמשו בכספי הממשלה במהלך שלושת החודשים הקרובים וכל עובדי המועדון שאינם חלק מהצוות המקצועי ימשיכו לקבל 100% משכרם. עוד נכתב: "הפעולה של שחקני המועדון ויתר הצוות המקצועי מסייעים בהגנה על עתיד המועדון והקהילה שאנו משרתים, יישר כוח".

מדובר בצעד משמעותי ושונה מזה שבו נקטות קבוצות כמו טוטנהאם, ניוקאסל, בורנמות' ונוריץ' סיטי, בעוד בליברפול שם הוציאו את העובדים לחל"ת – הפכו את ההחלטה לאחר גל הביקורות בממלכה. כזכור, הליגה האנגלית מושבתת ללא הגבלת זמן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי