כמו פעם? זלאטן עשוי להישאר במילאן, טיאגו סילבה מתקרב

זלאטן איברהימוביץ', טיאגו סילבה
זלאטן איברהימוביץ', טיאגו סילבה | Giuseppe Bellini/Getty Images

זו הפנטזיה של אוהדי הרוסונרי: החלוץ שוקל מחדש את המחשבות על פרישה וסוכנו של הבלם הכריז: "קאמבק בהחלט אפשרי, הוא התקופה באיטליה עיצבה את הקריירה שלו". צפוי לדרוש חוזה לעונה עם אופציה לשנה נוספת

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

קיץ 2012 שינה את פניה של מילאן מקצה לקצה. מאז, הרוסונרי לא באמת התקרבו לאותה הרמה. הבלם טיאגו סילבה והחלוץ זלאטן איברהימוביץ' עזבו לפריז סן ז'רמן, קצרו תארים בקצב בעוד מילאן דעכה. כעת אוהדי הרוסונרי מפנטזים על קאמבק, כלומר: הישארותו של החלוץ השבדי וחזרתו של הבלם הברזילאי. לפחות לפי התקשורת האיטלקית, זה בהחלט יכול להיות.

 
לפי "גאזטה דלה ספורט", השבדי חוזר בו מהמחשבות על פרישה וייתכן שימשיך במילאן על אף עזיבתו של המנהל הספורטיבי בובאן שהיה אחראי על צירופו. "במועדון מעולם לא הטילו בו ספק ואולי הוא כן יהיה בתוכניות לעונה הבאה", נכתב בדיווח. עוד נאמר כי ההיבט הכלכלי משפיע על זלאטן פחות ופחות, הוא פשוט רוצה ליהנות מהרגעים האחרונים בקריירה שלו.
 
 
"הוא נכס עצום עבור הצעירים, הוא המנהיג והמודל לחיקוי שלהם, והוא עדיין קטלני מול השער", אמר שחקן העבר פאטו, שהוסיף: "המועדון צריך לתת למלדיני לעבוד. הוא מכיר את המשמעות של המועדון הזה ויכול להחזיר אותו לפסגה. היה לי עצוב לראות מה שקרה שם לאורך השנים". עד עכשיו זלאטן כבש ארבעה שערים בעשר הופעות והוא מפנטז על עונת פרישה טובה יותר, גם שלו וגם של קבוצתו, ולמקורביו אמר שזו הייתה עונה לא ממש רגילה גם בגלל הקורונה.

זלאטן. פרישה? לא כל כך מהר _MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

 
 
לגבי סילבה, הבלם בן ה-35 מסיים את חוזהו בצרפת בסיום העונה ומבין שלא רוצים שימשיך. עזיבתו נראית כמעט וודאית ורק הפתעה גדולה תמנע זאת. הוא בהחלט רוצה לסיים את הקריירה במילאנו. אם בעבר היו אלה רק דיווחים, כעת סוכנו של השחקן, פאולו טוניטו, אישר את העניין.
 
 
"בכדורגל הכל אפשרי, אבל אנחנו צריכים לחכות ולראות מה יקרה לאחר המגיפה. יש לו התפעלות רבה ממילאנו, השנים האלה במילאן עיצבו את הקריירה שלו. הוא מכיר את החיבה הגדולה של האוהדים כלפיו. הוא בהחלט יכול לחזור". הדיווחים האלה מצטרפים למה שנאמר ב"טוטוספורט", שם נטען כי הבלם כבר ביקש מסוכנו להעביר הילוך במעבר והוא דורש חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. שכרו הגבוה של הבלם מטיל סימן שאלה האם זה יקרה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי