תנו כבוד: כוכב מכבי תל אביב דני אבדיה התגייס לצה"ל

דני אבדיה
דני אבדיה | ספורט1

הסווינגמן בן ה-19 שצפוי להיבחר בדרפאט ה-NBA הקרוב, הגיע לבסיס הקליטה בתל השומר יחד עם הוריו וסוכנו. צפוי להשלים את שירותו במעמד של ספורטאי עילוי בארה"ב: "שמח וגאה, כמו על המגרש - אעשה כל שיידרש ממני"

(גודל טקסט)

עולם הכדורסל כולו מושבת מזה כחודש לאור התפשטות נגיף הקורונה. דני אבדיה, הסווינגמן הנפלא של מכבי תל אביב שמושך עניין גם מעבר לעניין – לא יכול להראות את ביצועיו הנפלאים. בינתיים, אבדיה בן ה-19 התפנה למשימה אחרת וחשובה כשהתגייס הבוקר (רביעי) לצה"ל.

אבדיה, שאמור להיבחר בדראפט ה-NBA הקרוב, הגיע עם הוריו וסוכנו מתן סימן טוב לבסיס הקליטה ומיון בתל השומר ועבר את תהליך הגיוס כמקובל כמו כולם. אבדיה היה אמור להתגייס כבר בקיץ שעבר עם חבריו מנבחרת העתודה איתם זכה באליפות אירופה, אך גיוסו נדחה כדי לאפשר לו להתכונן לעונת היורוליג הנוכחי. העונה, מיותר לציין, הפך לאחד הצעירים בולטים במפעל.

לאחר גיוסו אמר אבדיה: "אני שמח וגאה להתגייס לצה"ל כפי שמצופה מכל אזרח בגילי. כמו על המגרש, גם במשימה הזו אעשה ככל שיידרש ממני". אבדיה צפוי להשלים את שירותו במעמד של ספורטאי עילוי בארה"ב. בחשבון האינסטגרם שלו כבר התלוצץ על העניין לאור התאריך היום – האחד באפריל: "שמעו בדיחה".







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי