ריאל מדריד צריכה לשחרר 12 שחקנים. וגם: מתחרה חדש לפרס?

זינדין זידאן
זינדין זידאן | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

ויסנטה בולודה שכיהן כנשיא המועדון לפרק זמן קצר ב-2009, הכריז כי יגיש מועמדות בבחירות. 37 שחקנים חתומים אצל הבלאנקוס (26 בסגל הנוכחי ועוד 11 מושאלים) כשניתן לרשום רק 25. וגם: ז'ירו עונה לבנזמה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
צרות של עשירים? לריאל מדריד יש לא פחות מ-37 שחקנים חתומים במועדון לעונה הבאה עונת 2020/21. מתוכם: 26 מהם בסגל הנוכחי ועוד 11 בהשאלה ברחבי תבל. החשבון פשוט: ריאל צריכה לשחרר לא פחות מ-12 כאלה. וייתכן שזו תהיה בעיה בצל אי הוודאות הנוכחית עם נגיף הקורונה.
 
 
נכתב כי זידאן ממשיך לעבוד שעות רבות גם בתוך ההסגר בספרד. הוא צופה בכל המשחקים של יריבותיו העתידיות וכן ניצל את ההזדמנות כדי לעקוב אחרי כל השחקנים של ריאל המושאלים לקבוצות אחרות. הוא בקשר רציף עם המועדון שכן יש החלטות שצריך לקבל. אלה שמסיימים את חוזיהם בקיץ הם שני השוערים אלפונס אראולה ולוקה זידאן (הבן של המאמן).
 
 
ריאל הייתה שמחה להוריד מעליה את נטל השכר של חאמס רודריגס (מחזיק בחוזה עד 2021) וגארת' בייל (2022) אך מתקשה לעשות זאת. לוקאס ואסקס ולוקה מודריץ' מסיימים את החוזה בקיץ הבא. תחת הקטגוריה "שחקנים שבדרך החוצה" ניתן למצוא את דני סבאיוס וחסוס ואייחו. מריאנו דיאס לדוגמא התעקש להישאר בקיץ על אף שנאמר לו שיהיה חלוץ שלישי. שניים שסומנו ככאלה שיחזרו הם המגן אשרף חכימי שחתום עד 2021 וכן מרטין אודגור שבולט בריאל סוסיאדד ולו חוזה במועדון עד 2023. 
 

עוד בבלאנקוס, האם יש מתחרה לפלורנטינו פרס? ויסנטה בולודה בן ה-65 שכיהן כנשיא זמני של המועדון בין חודש ינואר ועד מאי 2009 (זכורה בעיקר ההתבטאות שלו לפני המשחק נגד ליברפול כשאמר: "ננצח אותם 0:3" ובסוף ריאל הפסידה 1:0 בברנבאו), חשף כי ירצה להתמודד על הנשיאות. "הניהול של פלורנטינו נהדר, אם הייתי אומר אחרת היו אומרים שאני משוגע. אבל כן, אני רוצה להיות שוב נשיא ריאל והפעם באמת. אני חושב להציג מועמדות לבחירות הבאות".
 
 
בנושא אחר, קארים בנזמה שלח עקיצה כזכור לעברו של אוליבייה ז'ירו ביום ראשון, כאשר נשאל על נקודת דימיון ביניהם ולעג לסגנון המשחק של בן ארצו. כעת, חלוצה של נבחרת צרפת ענה לו: "קארטינג? אז אני אלוף העולם בקארטינג", וכמובן רמז לכך שחלוצה של הבלאנקוס לא חלק מהנבחרת הלאומית מאז 2015.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי