יממה אחרי אנטואן קונטה: פרדי פלומיין חתם על הסכם הקיצוץ

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | מאור אלקסלסי

אחרי שהגיע אתמול להסכמות, הקשר הצרפתי הפך לאחרון בבית"ר ירושלים שחוגג מחתים על ההסכם. כעת, המתווה לעונה הבאה יוצא רשמית לדרך והשחקנים יקצצו בהתאם למצב השוק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה אחרי שאנטואן קונטה הסכים לחתום על מתווה הקיצוץ של משה חוגג, הגיע תורו של פרדי פלומיין. הקשר הצרפתי שוחח עם הנהלת בית"ר ירושלים, חתם היום (שלישי) על המתווה ובכך הוא הופך לשחקן האחרון שחותם עליו. פלומיין קיצץ 25 אחוז משכרו, כשסכום דומה הוא אמור להפריש גם בעונה הבאה.

כפי שפרסמנו אתמול לראשונה, בית"ר הגיעה לסיכום עם קונטה וזימנה לפגישה את פלומיין, זאת באמצעות תיווכו של יוסי בניון. פלומיין עצמו נעזר בסוכנו של קונטה, פרנק בלחסן, שאמר הערב: "שמח שסייעתי לשני הצדדים. עזרתי לפלומיין כי הוא דובר צרפתית. זה חיבור טבעי כשאני מייצג את קונטה".

כזכור, בבית"ר אמרו אתמול ש"החתימה עם קונטה סללה את הדרך לפלומיין. היה ברור שהם יחתמו יחד". פלומיין יחתום היום על ההסכם בשיעור של 25 אחוז קיצוץ, עם אותו מתווה לגבי העונה הבאה. הלילה אמרו במועדון: "בסוף, כולם מתיישרים. חוגג הסביר בצורה יפה לשחקנים למה הוא מקצץ. זה היה בשיעור נמוך משאר המועדונים הגדולים. השחקנים אומרים היום תודה כשרואים מה קרה בבאר שבע ובשאר הקבוצות הגדולות".

גורם בבית"ר ירושלים אמר הערב: "אחרי שקיבלנו הסכמות ממוחמד וגרסיה, ורדסקה כבר חתם בתחילת השבוע, אנחנו מסיימים פרק חשוב בעידן הקורונה. הקיצוץ ייכנס לתוקף החל מהיום".

אחרי קונטה, גם פלומיין הסכים לחתום על קיצוץ (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי