שחקני הפועל ב"ש עשויים להשלים את שכרו של סבג: "לא ניתן לו להפסיד"

נאור סבג
נאור סבג | דני מרון

לספורט1 נודע שההסכם שהושג מול הנאמן קובע כי כל אחד יקצץ 50 אחוז משכרו, אך הקשר שהגיע בקיץ מנס ציונה ייפגע משמעותית וישתכר פחות מהשכר הממוצע במשק: "לא ייתכן שכך ירוויח שחקן בליגת העל", אמרו חבריו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע נפגשו אתמול (שני) עם המפרק עורך דין יצחק יונגר והסכימו על קיצוץ של 50 אחוז בשכרם, אך הקיצוץ, כך מתברר, הוא מתוך שכר הברוטו ולא הנטו ולכן נוצרה בעיה עם אחד משחקני הקבוצה.

הקשר נאור סבג, כך נודע היום, הוא היחיד מבין שחקני הקבוצה שמרוויח אלפי שקלים בודדים מעל השכר הממוצע במשק. בניגוד להסכם של שחקני בית"ר ירושלים, לפיו משה חוגג לא יקצץ לשחקנים שמרוויחים בסוף החודש מתחת לשכר הממוצע במשק (10,500 שקלים ברוטו), שחקני הפועל באר שבע התחייבו לקיצוץ של 50 אחוז ללא כל קשר לשכרו של כך שחקן.

מספר שחקנים בהפועל באר שבע מרוויחים מתחת לשכר הממוצע במשק ואין בכוונת הנאמן לגעת בשכרם, אלא שבמקרה של סבג שהגיע בקיץ מנס ציונה, אם יקצץ כמחצית משכרו, הוא למעשה ירוויח מתחת לשכר הממוצע. בדיון שנערך היום בין שחקני הקבוצה, הוחלט שהשחקנים עצמם הם שיסייעו לסבג ועשויים לשלם את הקיצוץ מכיסם הפרטי. "אין שום סיכוי שניתן לנאור להפסיד את הכסף הזה. לא יכול להיות ששחקן כדורגל בליגת העל ירוויח פחות מהשכר הממוצע במשק", אמרו שחקנים בהפועל באר שבע לספורט1.


שהר עם סבג. החברים מוכנים לשלם מכיסם (דני מרון)

בנושא אחר: אוהדי הקבוצה ממשיכים ללחוץ על אלונה ברקת ואסי רחמים ורוצים שהיא תישאר במועדון. מאז אתמול נשלחו עשרות הודעות להנהלה הבכירה של הפועל ב"ש במטרה לשכנע אותה לחזור בה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי