אנדראס יאניוטיס: "טוב לי במכבי ת"א, לא חושב על עזיבה"

אנדראס יאניוטיס
אנדראס יאניוטיס | דני מרון

בצל 'פגרת הקורונה' השוער היווני התראיין במולדתו וסיפר על השגרה החדשה בישראל: "אני כל היום בבית ומתאמן דרך המצלמות של המועדון". העתיד המקצועי: "שוער לפעמים צריך להיאזר בסבלנות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

השוער היווני של מכבי תל אביב אנדראס יאניוטיס, התראיין היום (שני) במולדתו וסיפר על השפעת נגיף הקורונה בישראל, המשך קיום משחקי ליגת העל, הקיצוצים הצפויים מצד הנהלת הצהובים, עתידו בקבוצה ועוד.

המצב בישראל בימים אלו: "המצב כאן מאוד דומה לזה של יוון. אני לא עושה כאן הרבה דברים, אני נשאר כל היום בבית. אנחנו מתאמנים דרך המצלמות והציוד שסיפק לנו הצוות המקצועי. עדיף שלא להיחשף למקומות בהם שוהים הרבה אנשים".

האפשרות לביטול העונה: "אנחנו לא יודעים מה יקרה, כי זה אירוע חסר תקדים לכולנו. אנחנו מנסים להישאר בכושר כמה שיותר טוב כדי שנהיה מוכנים לחידוש הליגה, אבל כמו כולם אנחנו לא יודעים מה יקרה. בימים אלו מה שנותר לנו הוא לעקוב אחרי הוראות משרד הבריאות, בתקווה שנחזור לחיי היומיום שלנו במהירות".


שומר על כושר בביתו. יאניוטיס (דני מרון)

האם צפויים להיות קיצוצים גם במכבי תל אביב: "אנחנו עדיין לא יודעים, עדיין אין דו"ח רשמי בנושא, אבל נראה שאם הליגה תסתיים זו תהיה ההחלטה ההגיונית".

ספר על ההשתלבות העונה בקבוצה: "נפצעתי ויצאתי מההרכב למשך שלושה חודשים, אבל הקבוצה מתפקדת בצורה טובה מאוד. בתור שוער אתה לעיתים צריך לחכות בסבלות וזה מה שאני עושה. אני עובד קשה כדי להיות מוכן לצ'אנס שלי. סבלנות ועבודה קשה היא הדרך להצליח. האם אני רוצה להישאר? בסופו של דבר אני מאוד שמח כאן, אין לי שום דבר אחר בראש".

לסיום מה דעתך על העונה שעוברת קבוצתך לשעבר אולימפיאקוס: "השנה היא מציגה עונה טובה מאוד בליגה (מקום ראשון בליגה עם הפרש שבע נקודות). גם באירופה היא עדיין בעניינים, היא נשארה בצדק הקבוצה האהובה עלי".

"אני עובד קשה כדי להיות מוכן לצ'אנס שלי". אנדראס יאניוטיס, דניאל טננבאום (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי