"אם זה היה תלוי בי, ניימאר היה משחק מזמן בריאל מדריד"

ניימאר
ניימאר | SASCHA SCHURMANN/AFP via Getty Images

שחקן העבר ואקס הבלאנקוס רוברטו קרלוס, המליץ לחברו לעבור לבירת ספרד: "אם אתה רוצה לזכות בליגת האלופות אתה צריך לשחק במועדון הגדול בעולם". וגם: מה הוא חושב על מאסרו של רונאלדיניו?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

שוב ריאל מדריד חוזרת לתמונה? כבר אי אפשר לדעת היכן ניימאר יחליט לשחק בעונה הבאה. כזכור בשבועות האחרונים חזרו הספקולציות לכך שהשחקן היקר בעולם ישוב לברצלונה, שתפנה לפיפ"א ותפעיל את סעיף מספר 17 כדי לרכוש אותו מפריז סן ז'רמן, אבל אתמול (חמישי) דווח בספרד כי הקטאלונים יירדו מהעסקה עקב בעיות כלכליות שנגרמו בגלל משבר הקורונה.

אז במקרה או שלא, שחקן העבר של ריאל מדריד ונבחרת ברזיל רוברטו קרלוס ניצל את העיתוי ושפך עוד שמן למדורה בראיון בפוקס ספורט: "אם זה היה תלוי בי, ניימאר היה כבר מזמן בריאל מדריד, אבל לא כל דבר שאתה רוצה בחיים אתה מקבל".

"השחקנים ברמתו תמיד צריכים לשחק במועדונים הגדולים בעולם וריאל מדריד היא כזאת. אם אתה רוצה לזכות בליגת האלופות, תבוא לריאל מדריד", הוסיף המגן האגדי שאישר מנגד כי ניימאר כעת שמח בפריז סן ז'רמן ועודד אותו להמשיך לשחק כמו בתקופה האחרונה: "זהו ניימאר שכולם רוצים לראות".


"אם אתה רוצה לזכות בליגת האלופות, תבוא לריאל מדריד". רוברטו קרלוס מייעץ לניימאר (Gettyimages)

לסיום התייחס לנושא שמעסיק לא פחות את האזרחים בברזיל, מצבו של רונאלדיניו ששוהה בימים אלו בבית הכלא בפרגוואי: "אנחנו נצטרך לחכות להחלטת בית המשפט, אני לא חושב שהוא עשה משהו לא חוקי. הוא תמיד ניסה לפעול בצורה הנכונה, אני לא יודע אם מחזיקים אותו כדי למצוא אנשים אחרים. כל מה שאני רוצה זה שהוא ייצא מהר ככל האפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי