מין קבוצתי ופיזור כספים לכל עבר: טייסון שחזר את עברו המפוקפק

מייק טייסון
מייק טייסון | PUNIT PARANJPE/AFP via Getty Images

המתאגרף לשעבר אירח את אמינם בתכנית היוטיוב שלו, שיתף בסיפורים נדירים ("הייתי שוכב עם אמהות, אחיות ובנות דודות") והביע חרטה: "הייתי חולה. אני לא רוצה שהאדם הזה ייצא החוצה ממני, אני מפחד ממנו"

(גודל טקסט)

מייק טייסון מכיר היטב את ההרגשה של הליכה על הקצה, על הגבול בין חוק לפשע. ב-1992 הוא נכנס לשלוש שנות מאסר לאחר שהורשע באונס הדוגמנית דזירה וושינגטון, וחוסר הגבולות שלו בכל הנוגע ליחסי מין סיבך אותו לא מעט פעמים עם מערכת המשפט. בימים אלו, "איירון מייק" מגיש תכנית שמשודרת ביוטיוב ובפרק האחרון סיפר כיצד בימיו כאלוף העולם באיגרוף, הוא פשוט לא הסכים לקבל מנשים את המילה "לא" כתשובה.

"הייתה לי גישת VIP לכל מועדוני הלילה בלאס וגאס ויצאנית שהייתה בת הזוג שלי", שחזר טייסון, "התנהלתי כמו חיה עם הכסף. הייתי מחלק כסף לכולם, חוגג עם כולם ושוכב עם האמהות שלהם, האחיות שלהם ובנות הדודה שלהם. מין קבוצתי. הייתי משוגע. הייתי כל כך חולה ואפילו לא היה לי מושג עד כמה".

האמריקאי בן ה-53 מארח כוכב אחר בכל תכנית והפעם קיבל את הכבוד הראפר אמינם. במהלך השיחה איתו, טייסון הביע חרטה עמוקה על עברו: "קניתי גם הרבה מכוניות לבחורות. עכשיו אני עובד על הצניעות. זו הסיבה שאני בוכה, כי אני כבר לא האדם הזה ואני לא רוצה שהאדם הזה ייצא החוצה. אם הוא ייצא, הגיהנום ייצא יחד איתו. אני אולי נראה טיפוס קשוח, אבל אני שונא את הטיפוס הזה – אני מפחד ממנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי