ביורוליג נחושים להמשיך בפורמט הקיים, שחקן מכבי ת"א תקף

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | פנרבחצ'ה איסטנבול, האתר הרשמי

הנהלת המפעל וראשי הקבוצות סיכמו לנסות ולהשלים את העונה הנוכחית בשיטה הרגילה, אלא אם כן משבר הקורונה לא יאפשר זאת. ארון ג'קסון הגיב: "הכל בשביל להפיק רווח עבור בעלי המניות"

(גודל טקסט)

על רקע הדחיות והביטולים של אירועי ספורט רבים, בראשם המשחקים האולימפיים והיורו, ביורוליג לא מוותרים על האפשרות להשלים את עונת 2019/20. קברניטי הקבוצות ערכו היום (רביעי) ישיבה שבה המשך הליגה עלה על הפרק ובסיומה פורסמו המסקנות לעת עתה.

ראשי המועדונים סיכמו עם הנהלת המפעל כי התחרות תחודש רק ברגע שניתן יהיה להבטיח את בריאותם וביטחונם של כל המעורבים, בהתאם להנחיות גורמי הבריאות והרשויות המקומיות בכל מדינה. כמו כן, ביורוליג נחושים לסיים את העונה בפורמט הקיים, כלומר קיום ששת המשחקים שנותרו לעונה הסדירה ואחריהם סדרות הפלייאוף והפיינל פור, כשהדבר עלול להיות כרוך בדחיסת לוח המשחקים ובהזזת התאריכים אל מעבר ל-24 במאי, היום בו תוכנן להיערך משחק הגמר.

יחד עם זאת, בליגה הבכירה באירופה ימשיכו לבחון אלטרנטיבות לשיטת ההכרעה, למקרה משבר הקורונה לא יאפשר להשלים את העונה כמתוכנן. אגב, כלל המסקנות תקפות גם לגבי היורוקאפ.

מי שכלל לא אהב את ההחלטות שהתקבלו בישיבה הוא שחקנה של מכבי תל אביב ארון ג'קסון, שצייץ בתגובה: "לקבוצות יהיה קשה מאוד לעמוד בשכר השחקנים, והם מדברים על לחדש את העונה רק בשביל להפיק רווח עבור בעלי המניות ביורוליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי