נמצא מתווה: שחקני מכבי נתניה יקצצו ב-35% נטו

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | אריאל שלום

הקבוצה מעיר היהלומים אישרה כי כל אנשי המועדון יפחיתו בשכרם על מנת להתאימו למציאות הכלכלית החדשה. אלמוג כהן: "רוצה להודות לאייל סגל ולמנכ"ל ניב גולדשטיין"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בעקבות משבר הקורונה שפקד את מדינת ישראל והעולם כולו, מכבי נתניה הודיעה היום (רביעי) כי כל שחקני הקבוצה הבוגרת והצוות המקצועי יקצצו ב-35 אחוזים מהנטו בשכרם על מנת להתאימו למציאות הכלכלית החדשה.

מהמועדון נמסר: "הנהלת המועדון מבקשת למסור את הערכתה והוקרתה לכל עובדי המועדון, מהראשון ועד האחרון, ואת ההתגייסות הכללית של כולם. הליך הקיצוץ היה הליך מורכב ולא פשוט, כלכלית ונפשית, אבל בזכות הכבוד והערבות ההדדית שבין עובדי המועדון המסורים, השחקנים והמאמנים, אנו בטוחים כי בעתיד הקרוב שיבוא עלינו לטובה נצא כולנו מאוחדים וחזקים יותר. תודה מיוחדת נבקש למסור גם לארגון השחקנים ולמנכ"ל מושיקו מישאלוף שסייעו ושיתפו פעולה לכל האורך ההליך".

קפטן הקבוצה, אלמוג כהן: "רוצה להודות לשחקנים ולהנהלת המועדון, בראשותם של אייל סגל והמנכ"ל ניב גולדשטיין, אשר הבינו את המצב המשפיע על כל העולם, ובמאמץ משותף, הבינו ועזרו אחד לשני להגיע להבנות. שולח לכל עם ישראל רפואה שלמה ובבקשה הישארו בבתים והשמיעו להוראות".


מודה לאייל סגל. אלמוג כהן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי