דיווח: מנצ'סטר יונייטד תתמוך בהכתרת ליברפול לאלופה

אד וודוורד, אלכס פרגוסון
אד וודוורד, אלכס פרגוסון | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

באנגליה ממשיכים לדון בגורל העונה במקרה שלא ניתן יהיה לחדש את הפרמיירליג, על פי "Athletic" גורמים בשורות היריבה המושבעת של המייטירדס אישרו כיצד הם יצביעו במידת הצורך ומדוע

(גודל טקסט)

לתשובה לשאלה אם ליברפול תוכתר לאלופת אנגליה או שלא, אנחנו לא נזכה לפחות עד סוף החודש, אחרי שהפרמיירליג הודיעה שכך או אחרת הכדורגל מושבת עד ה-30.4, אבל מאז התפשטות נגיף הקורונה והשבתת הענף, בכל העולם עוסקים בשאלה הגדולה – האם פער של 25 נקודות בפסגה לא יספיק ליורגן קלופ ושחקניו כדי לזכות באליפות?

לליברפול חסרות שש נקודות בלבד כדי לזכות רשמית באליפות ראשונה אחרי 30 שנה ועל אף שניצחה 27 מ-29 משחקי הליגה ומחזיקה ביתרון היסטורי בפסגה, כלל לא בטוח שהעונה לא תוכרז כמבוטלת ובל כך גם יילקח ממנה התואר בו היא עדיין לא זכתה רשמית. אם אכן לא תהיה ברירה אלא לדון בביטול הליגה על כל ההשלכות הנובעות, ההחלטה תתקבל בדיון של 20 נציגי הקבוצות בפרמיירליג כשהצורך הוא בהשגת רוב של 14 קולות.

אחת הקבוצות שמעסיקות יותר מכולן בהקשר של הסוגיה הזו היא דווקא היריבה המושבעת, מנצ'סטר יונייטד, שלא רק אוהדיה משתוקקים לדעת כיצד היא תצביע במידת הצורך. היום (שני), על פי "Athletic", גורמים במועדון אישרו לראשונה כיצד צפוי לנהוג היו"ר אד וודוורד.

כמו כל קבוצות הליגה, גם "השדים האדומים" בראש ובראשונה מקווים שהעונה תושלם – גם אם הדבר יצריך את הקבוצות לשחק באצטדיונים ריקים. הסיבה העיקרית לכך שיונייטד מעוניינת בהמשך העונה היא התקווה שהיא תוכל להבטיח את מקומה בחזרה בליגת האלופות, בין אם דרך הליגה האירופית או דרך הליגה – כרגע היא במקום החמישי שיעניק את הכרטיס לליגת האלופות בהנחה שהרחקתה של מנצ'סטר סיטי מאופ"א תישאר בתוקף. לכן, כך נטען, גם אם הניסיון להשלים את העונה לא יוכל לצאת לפועל, וודוורד לא צפוי לתמוך בביטולה, אלא בכך שכל קבוצה תסיים במקום בו היא נמצאת כעת – מה שיעניק לליברפול את האליפות.


מרסיאל וראשפורד. יונייטד תתמוך בהעברת הכתר? (Michael Regan / Staff)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי