"הסתובבתי עם אקדח טעון, הייתי מוכן להרוג אם צריך"

פול פירס
פול פירס | Adam Glanzman / Contributor

20 שנה לאחר שנדקר 11 פעמים במועדון לילה והובהל לבית החולים במצב קשה, פול פירס פותח את הפצע שאולי לעולם לא יגליד: "לא הצלחתי לישון, לא הייתי מסוגל להיות בסביבת אנשים, זה הפך אותי לפרנואיד"

(גודל טקסט)

ב-2008 פול פירס הוביל את בוסטון סלטיקס לזכייה באליפות לראשונה מאז 1986, אך שמונה שנים קודם לכן הוא לא העלה על דעתו שזה יקרה. בספטמבר 2000, כזכור, הסמול פורוורד, שהיה אז בן 22, נדקר 11 פעמים במהלך קטטה שפרצה במועדון לילה והובהל לבית החולים כשהוא נאבק על חייו.

עשרים שנה לאחר אותו לילה נוראי, פירס חשף: "הרבה אנשים לא יודעים את זה, אבל במשך שנתיים הסתובבתי עם שני אקדחים. הייתי פרנואיד באותה תקופה. לא הייתי מסוגל להיות בסביבה במונית, לא הצלתי לישון. במשך זמן רב, הייתי צריך שהמשטרה תפקח על הבית שלי 24/7".

פירס הסביר עד כמה חמור היה מצבו: "הסתובבתי עם תחמושת, האקדח שלי תמיד היה טעון, הייתי מוכן להרוג אם צריך. אירוע כמו שעברתי, זה משהו שמשנה אותך. אתה לא יודע לאן ללכת ועל מי להסתכל. בלי להתכוון, אתה מוצא את עצמך דרוך וערני בכל רגע נתון".

על פי דבריו של פירס, התגובה המהירה של חבריו ששהו במקום הצילה את חייו וכמוהם גם צוותי ההצלה שהוזעקו למקום. התגרה החלה לאחר שפירס שוחח עם שתי נשים במהלך אותה מסיבה ובעקבות כך זינק לעברו התוקף, הכה אותו בראשו עם בקבוק ודקר אותו בכל חלקי גופו.


אחראי על האליפות היחידה של בוסטון מאז 1986. פול פירס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי